دانلود بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7 برای اندروید+نسخه مود و دیتا

Final kick 1 دانلود بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7 برای اندروید+نسخه مود و دیتا

نام : Final kick
پلتفرم : اندروید
حجم : ۲۸ مگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : ماجراجویی
توضیحات : دانلود بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7 برای اندروید + نسخه مود و دیتا را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این بازی تا به حال بیش از ۱۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است . در بازی Final kick شما تنها با کمک انگشتانتان می توانید پنالتی زده و خود را تبدیل به یک قهرمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کنید . این بازی آنلاین بوده و شما در حقیقت با دیگر بازیکنان حرفه ای Final kick رقابت خواهید کرد . مسابقاتی آنلاین نیز بصورت هفتگی داخل بازی برگزار می شود که دارای جوایزی است . از طرفی همه چیز در این بازی رایگان بوده که  می توانید از آن لذت ببرید .

ویژگی های جدید در نسخه ۳٫۷٫۷ :
رفع باگ های بازی

تصاویری از محیط  بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7

unnamed 150x150 دانلود بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7 برای اندروید+نسخه مود و دیتا unnamed1 150x150 دانلود بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7 برای اندروید+نسخه مود و دیتا unnamed2 150x150 دانلود بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7 برای اندروید+نسخه مود و دیتا

 

آموزش :
۱ . ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید
۲٫ فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید  www.mihandownload.com را برای باز کردن رمز فایل زیپ بزنید سپس پوشه  com.playdead.limbo.full را در مسیر Android/Obb در حافظه داخلی گوشی خود کپی کنید.
۳٫ بازی را در دستگاه خود اجرا نمایید .

نوشته دانلود بازی ضربه نهایی Final kick v3.7.7 برای اندروید+نسخه مود و دیتا اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.