دانلود بازی برادران سیاه چال Super Dungeon Bros برای کامپیوتر

Super Dungeon Bros دانلود بازی برادران سیاه چال Super Dungeon Bros برای کامپیوتر

| نسخه HI2U |

نام : Super Dungeon Bros

سازنده: React Games

پلتفرم : PC
حجم : ۲ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : اکشن , ماجرایی

Super Dungeon Bros نام یک بازی جدید و زیبا در سبک اکشن و ماجرایی میباشد که در سال ۲۰۱۶ توسط React Games برای پلتفرم Pc منتشر شده است. یک بازی فوق العاده سرگرم کننده میباشد که شما را به یک ماجراجویی عالی میبرد. Super Dungeon Bros شما میتوانید ماجراجویی های این بازی را هم به صورت افلاین تک نفره و یا انلاین و چند نفره انجام دهید. Super Dungeon Bros این بازی در جهان های مختلفی اجرا میشود و شما در مکان های مانند جنگل ها و سیاه چال ها به ماجراجویی مشغول مشوید. Super Dungeon Bros در هنگامی که شما مشغول به ماجراجویی در بازی هستید، دشمنانه مختلفی در سر راه شما قرار میگیرند و شما باید به انواع مختلفی از سلاح ها که در اختیار دارید، آنها را نابود کنید و به مراحل بعدی بازی بروید. Super Dungeon Bros در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی ببینید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از وبسایت میهن دانلود دریافت کنید.

Super Dungeon Bros 1 150x150 دانلود بازی برادران سیاه چال Super Dungeon Bros برای کامپیوتر Super Dungeon Bros 2 150x150 دانلود بازی برادران سیاه چال Super Dungeon Bros برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی برادران سیاه چال Super Dungeon Bros برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.