دانلود بازی House of the Dying Sun برای کامپیوتر

House of the Dying Sun دانلود بازی House of the Dying Sun برای کامپیوتر

 

| نسخه SKIDROW |

نام : House of the Dying Sun

سازنده: Marauder Interactive, LLC

پلتفرم : PC
حجم : ۵۰۰ مگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : اکشن

House of the Dying Sun در این مطلب از وبسایت میهن دانلود یک بازی جدید و زیبا در سبک اکشن را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. یک بازی جدید و زیبا میباشد که به تازگی توسط Marauder Interactive, LLC ساخته شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. در این بازی شما وظیفه هدایت و تیراندازی یک سفینه فضایی را در اختیار دارد. House of the Dying Sun در این بازی شما باید با انواع مختلفی از سلاح ها که در اختیار دارید دشمنانی را که قصد دارند به شما آسیب بزنند و امپراطوری را از بین ببرند مقابله کنید. House of the Dying Sun شما فرماندهی یه نوگان فضایی را نیز برعهده دارید که شامل تعداد زیادی از سفینه ها میشود و آن ها از شما دستور میگیرند. House of the Dying Sun همچنین شما میتوانید کنترل هر یک از سفینه ها را که خواستید در دست بگیرید و شروع به نابود کردن دشمنان کنید. House of the Dying Sun در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم دریافت کنید.

House of the Dying Sun 1 150x150 دانلود بازی House of the Dying Sun برای کامپیوتر House of the Dying Sun 2 150x150 دانلود بازی House of the Dying Sun برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی House of the Dying Sun برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.