دانلود بازی Locked Fears برای کامپیوتر

locked fears دانلود بازی Locked Fears برای کامپیوتر

 

| نسخه HI2U |

نام : Locked Fears

سازنده: dekoga.d

پلتفرم : PC
حجم : ۱٫۳ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : اکشن , ماجرایی

Locked Fears در این مطلب از وبسایت میهن دانلود یک بازی جدید و زیبا در سبک ماجرایی و اکشن را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Locked Fears نام یک بازی جدید در سبک ایندی و ماجرایی میباشد که به تازگی توسط شرکت dekoga.d تولید شده و برای پلتفرم Pc منتشر شده است و ما هم در این پست به معرفی این بازی میپردازیم. در این بازی ترسناک شما در نقش فردی با نام Samuel Custer قرار دارید. در این بازی زیبا شما در دانشگاه HORIZONS هستید که ناگهان یک زلزله شدید ایجاد میشود و آن دانشگاه به یک محل ویران شده و ترسناک تبدیل میشود، در این بین یک فرد ناشناس قصد دارد تا به شما کمک کند تا بتوانید از انجا خارج شوید و زنده بمانید. Locked Fears در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از وبسایت میهن دانلود دریافت کنید.

locked fears 1 150x150 دانلود بازی Locked Fears برای کامپیوتر locked fears 2 150x150 دانلود بازی Locked Fears برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی Locked Fears برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.