دانلود فیلم آموزشی Dreamweaver CC 2017 New Features

Dreamweaver CC 2017 New Features دریم ویور سی سی فیلم آموزشی محصول شرکت Lynda می باشد . ۲۰۱۷ یک سال جدید است که یک نگاه جدید به Dreamweaver cc را به شما ارائه می دهد . شما می توانید در آخرین بروز رسانی ادوبی برای طراح وب و طراحی نرم افزارهای قدرتمند ویژگی های جدیدی را مشاهده کنید . David Powers در این مبحث آموزشی به شما محیط جدیدی را معرفی می کند که می توان به صفحه نمایش شروع مجدد و پنل قطعه ها , . بررسی بهبود کد نمایش اشاره کرد . توسعه دهندگان بدون شک از ویژگی های جدید تکمیل خودکار دریم ویور استقبال خواهند کرد که شامل Code Hints , ابزار Quick Edit , فرمت های طراحی شده برای جاوااسکریپت , JSON و PHP می باشد . در آخر نیز می توانید یک پیش نمایش قدرتمند تهیه کرده و آن را آنالیز کنید .

سایر توضیحات : در فیلم آموزشی Dreamweaver CC 2017 New Features بررسی های David مقدار قابل توجه ای بهبود پیدا کرده است که می توان به Quick Docs و دید چدید تمام صفحه برای کاربران مک اشاره کرد . به طور کلی در دریم ویور امکان ویرایش فایل ها با فرمت Html , asp , PHP , aspx , Css , js , jsp و Cf وجود دارد در صورت بروز هرگونه آپدیتی در سال ۲۰۱۷ فیلم آموزش تکمیلی آن نیز اضافه خواهد شد .

سرفصل های دوره آموزشی Lynda Dreamweaver CC 2017 New Features:

– بررسی صفحه شروع و فضای کاری دوباره سازمان دهی شده
– کار با صفحه کد جدید
– قالب بندی جاوا اسکریپت، JSON، و کد پی اچ پی
– گرفتن پیش نمایش بلادرنگ از طرح های خود
– استایل با SCSS و بوربن

دانلود نرم افزار KMPlayer دانلود نرم افزار VLCMedia Player برای اجرای فیلم از نرم افزارهایی نظیر KMPlayer و VLCMedia Player استفاده کنید .

مشخصات فیلم آموزشی Dreamweaver CC 2017 New Features :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : David Powers

– مدت زمان آموزش : ۱ ساعت ۳۶ دقیقه

– پروژه تمرینی : دارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : ۷۲۰*۱۲۸۰

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Dreamweaver CC 2017 New Features