دانلود بازی پاک سازی دنیا از ویروس Breach and Clear Deadline Rebirth برای کامپیوتر

Breach and Clear Deadline Rebirth دانلود بازی پاک سازی دنیا از ویروس Breach and Clear Deadline Rebirth برای کامپیوتر

| نسخه SKIDROW |

نام : Breach and Clear Deadline Rebirth

سازنده: Mighty Rabbit Studios

پلتفرم : PC
حجم : ۹۰۰ مگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : استراتژی , اکشن

در این مطلب از وبسایت میهن دانلود، یک بازی جدید و زیبا در سبک اکشن و استراتژیک را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. بازی پاک سازی دنیا از ویروس زامبی یک بازی جدید و زیبا میباشد که به تازگی توسط Mighty Rabbit Studios ساخته شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. داستان این بازی ترسناک از این قرار است که یک ویروس به شهر آمده است و بیشتر مردم را دچار خود کرده است. Breach and Clear Deadline Rebirth مردم بعد از گرفتن این ویروس میمیرند و سپس جسم آنها زنده میشود و به دنبال از بین بردن دیگر انسان ها میروند. Breach and Clear Deadline Rebirth در این بازی وظیفه اصلی شما این است که از شیوع هرچه بیشتره این ویروس جلوگیری کنید و این ویروس را از بین ببرید تا بتوانید انسان ها را نجات دهید. در این بازی شما عضوی از یک گروه ۴ نفره هستید که سخت به دنبال منشأ این ویروس میباشد. Breach and Clear Deadline Rebirth در این بازی انواع مختلفی از اسلحه ها در اختیار شما قرار داده شده است . Breach and Clear Deadline Rebirth در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از وبسایت میهن دانلود دریافت کنید.

 

Breach and Clear Deadline Rebirth 2 150x150 دانلود بازی پاک سازی دنیا از ویروس Breach and Clear Deadline Rebirth برای کامپیوتر Breach and Clear Deadline Rebirth 1 150x150 دانلود بازی پاک سازی دنیا از ویروس Breach and Clear Deadline Rebirth برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی پاک سازی دنیا از ویروس Breach and Clear Deadline Rebirth برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.