دانلود بازی Redemption Saints And Sinners برای کامپیوتر

Redemption Saints And Sinners دانلود بازی Redemption Saints And Sinners برای کامپیوتر

|نسخه HI2U |

نام : Redemption Saints And Sinners

سازنده: Black Lime Studio

پلتفرم : PC
حجم : ۱٫۸۰ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : اکشن

در این پست از وبسایت میهن دانلود، یک بازی جدید در سبک اکشن که به تازگی منتشر شده است را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Redemption: Saints And Sinners نام بازی جدیدی است که در سال ۲۰۱۶ توسط Black Lime Studio تولید شده و برای پلتفرم Pc منتشر شده است و ما هم در این پست برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم. Redemption: Saints And Sinners داستان این بازی از این قرار است که یک ایستگاه فضایی که مدت ها پیش به دلایلی تخلیه شده بود حالا از آن سیگنال های عجیبی دریافت میشود. Redemption: Saints And Sinners در این بازی زیبا شما وظیفه دارید یک ایستگاه فضایی جدید کشف کنید و از خود در برابر دشمنان مراقبت کنید. Redemption: Saints And Sinners در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از وبسایت میهن دانلود دریافت کنید.

Redemption Saints And Sinners 1 150x150 دانلود بازی Redemption Saints And Sinners برای کامپیوتر Redemption Saints And Sinners 2 150x150 دانلود بازی Redemption Saints And Sinners برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی Redemption Saints And Sinners برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.