دانلود بازی Cossacks 3 Days of Brilliance برای کامپیوتر

Cossacks 3 Days of Brilliance دانلود بازی Cossacks 3 Days of Brilliance برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

نام : Cossacks 3 Days of Brilliance

سازنده: EastFog Studios

پلتفرم : PC
حجم : ۱ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : استراتژیک

در این پست از میهن دانلود، برای شما عزیزان یک بازی جدید و زیبا در سبک استراتژیک که به تازگی منتشر شده است را برای دانلود اماده کرده ایم. Cossacks 3 Days of Brilliance نام این بازی جدید در سبک استراتژیک میباشد که در سال ۲۰۱۶ توسط GSC Game World تولید شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. در واقع این بازی، اولین دی ال سی بازی Cossacks 3 میباشد. این فایل که برای شما عزیزان قرار داده ایم شامل نسخه اول بازی و دی ال سی جدید آن به صورت کرک شده میباشد. در این بازی زیبا و استراتژیک انواع مختلفی از ماموریت ها طراحی شده است و شما میتوانید به نبرد با دشمنان بپردازید و نهایت لذت را از این بازی ببرید. Cossacks 3 Days of Brilliance هم اکنون در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از میهن دانلود دریافت کنید.

Cossacks 3 Days of Brilliance 1 150x150 دانلود بازی Cossacks 3 Days of Brilliance برای کامپیوتر Cossacks 3 Days of Brilliance 2 150x150 دانلود بازی Cossacks 3 Days of Brilliance برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی Cossacks 3 Days of Brilliance برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.