دانلود بازی Super Dungeon Tactics برای کامپیوتر

Super Dungeon Tactics دانلود بازی Super Dungeon Tactics برای کامپیوتر

| نسخه codex |

نام : Super Dungeon Tactics

سازنده: Underbite Games

پلتفرم : PC
حجم : ۱ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : استراتژیک

در این مطلب از وبسایت میهن دانلود، یک بازی جدید و زیبا را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Super Dungeon Tactics نام این بازی جدید در سبک استراتژیک میباشد که در سال ۲۰۱۶ توسط Underbite Games ساخته شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. در این بازی شما باید تیمی بزرگ از قهرمانان را بسازید و آن ها را تقویت کنید و به جنگ با دشمنان بروید و تمامی آن ها را نابود کنید. در این بازی شما رهبر گروه هستید و این شما هستید که انتخاب میکنید دشمنان بخشیده شوند و یا کشته شوند. همچنین در تیم شما هریک از افراد دارای یک قابلیت منحصر به فرد میباشد که میتوانید کمک شایانی به تیم کند. Super Dungeon Tactics در این بازی شما انتخاب میکنید که کدام افراد به ماموریت بروند و باید با دقت این انتخاب رو انجام دهید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از میهن دانلود دریافت کنید.

Super Dungeon Tactics 1 150x150 دانلود بازی Super Dungeon Tactics برای کامپیوتر Super Dungeon Tactics 2 150x150 دانلود بازی Super Dungeon Tactics برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی Super Dungeon Tactics برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.