دانلود بازی فتح دوباره Reconquest برای کامپیوتر

Reconquest دانلود بازی فتح دوباره Reconquest برای کامپیوتر

| نسخه HI2U |

نام : Root Of Evil The Tailor

سازنده: EastFog Studios

پلتفرم : PC
حجم : ۵۰۰ مگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : استراتژیک

در این پست از وبسایت میهن دانلود، برای شما عزیزان یک بازی جدید در سبک استراتژیک را آماده دانلود کرده ایم. بازی Reconquest فتح دوباره نام این بازی جدید میباشد که به تازگی توسط StormCube Games تولید شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است و ما هم در این پست برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. داستان این بازی از این قرار است که جنگ جهانی سوم به اتمام رسیده است و انسان ها در شرایط خوبی قرار ندارد و شما باید با تصمیمات بزرگی که میگیرد، بشریت را از انقراض نجات دهید. اگر شما هم از جمله طرفداران بازی های سبک استراتژیک هستید، این بازی کاملا مناسب شما میباشد و ما این بازی به شما پیشنهاد میکنیم. Reconquest در این بازی هر سمت که شما انتخاب میکنید دارای یک ویژگی و توانایی خاص میباشد. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم و به صورت کرک شده از میهن دانلود دریافت کنید.

Reconquest 2 150x150 دانلود بازی فتح دوباره Reconquest برای کامپیوتر Reconquest1 150x150 دانلود بازی فتح دوباره Reconquest برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی فتح دوباره Reconquest برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.