دانلود بازی Satellite Command برای کامپیوتر

Satellite دانلود بازی Satellite Command برای کامپیوتر

 

| نسخه skidrow |

نام : Satellite Command

سازنده: Stormtide

منتشر کننده: Stormtide

پلتفرم : PC
حجم : ۱ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : شبیه سازی

در این مطلب از وبسایت میهن دانلود، برای شما عزیزان، یک بازی جدید و زیبا در سبک شبیه سازی را با لینک مستقیم و به صورت کرک شده برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم. Satellite Command نام این بازی جدید میباشد که به تازگی توسط Stormtide تولید شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. این بازی زیبا شما را به خارج از سیاره زمین یعنی به فضا میبرد و شما باید در آنجا یک آزانس فضایی را رهبری کنید. همجنین در این بازی شما باید برای کسب فناوری های بهتر و جدیدترین به تحقیق بپردازید. Satellite Command اگر شما هم از جمله طرفداران بازی های فضایی هستید، این بازی کاملا مناسب شما میباشد و میتوانید ساعت ها سرگرم شوید. Satellite Command در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از وبسایت میهن دانلود دریافت کنید.

Satellite 1 150x150 دانلود بازی Satellite Command برای کامپیوتر Satellite 2 150x150 دانلود بازی Satellite Command برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی Satellite Command برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.