دانلود بازی The Turkey of Christmas Past برای کامپیوتر

The Turkey of Christmas Past دانلود بازی The Turkey of Christmas Past برای کامپیوتر

 

| نسخه plaza |

نام : Root Of Evil The Tailor

سازنده: Dinan Studios

پلتفرم : PC
حجم : ۱ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : اکشن

در این پست از وبسایت میهن دانلود برای شما عزیزان یک بازی جدید و زیبا در سبک اکشن را برای دانلود شما کاربران عزیز قرار داده ایم. The Turkey of Christmas Past نام این بازی اکشن میباشد که در سال ۲۰۱۶ توسط Dinan Studios تولید شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. بازی The Turkey of Christmas Past یک بازی سوم شخص اکشن میباشد. در این بازی وظیفه اصلی شما این است که در برابر هجوم دشمنان ایستادگی کنید و همه آن ها را نابود کنید. The Turkey of Christmas Past در این بازی شخصیت شما دارای قابلیت های بسیاری است و شما باید با استفاده از این توانایی ها، تمام دشمنان را از بین ببرید و بازی را به پایان برسانید. The Turkey of Christmas Past در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم و به صورت کرک شده از وبسایت میهن دانلود دریافت کنید.

The Turkey of Christmas Past 1 150x150 دانلود بازی The Turkey of Christmas Past برای کامپیوتر The Turkey of Christmas Past 2 150x150 دانلود بازی The Turkey of Christmas Past برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی The Turkey of Christmas Past برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.