دانلود بازی لبه آینه Mirrors Edge Catalyst

Mirrors Edge Catalyst 1 دانلود بازی لبه آینه Mirrors Edge Catalyst

FULL GAME – CRACKED – CPY 

نام بازی : Mirrors Edge Catalyst
ژانر: Action-adventure game, Platform game
سازنده : EA DICE
ناشر : Electronic Arts
تاریخ انتشار : June 7, 2016
حجم : ۲۳ GB

Mirror’s Edge Catalyst یک بازی اکشن ساخته شده تسوط کمپانی معروف الکترونیک آرتز است.این بازی برای ویندوز، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس منتشر شده است. این بازی نسخه ی جدیدی از ورژن سال ۲۰۰۸ آن است و حول شخصیت اصلی داستان یعنی Faith Connors’s و تلاش آن برای سرنگونی یک شرکت تمامیت خواه می باشد که  نقش اصلی در این شهر شیشه ای خواهد داشت. Mirror’s Edge Catalyst بعد از انتشار نظر های مختلفی از منتقدین دریافت کرده است. بیشتر منتقدان در مورد گیم پلی و تصاویر بازی آن را مورد تحسین قرار داده اند اما بر روی داستان بازی انتقاد های منفی دیده می شود.


بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

Mirrors Edge Catalyst 4 دانلود بازی لبه آینه Mirrors Edge Catalyst

Mirrors Edge Catalyst 2 دانلود بازی لبه آینه Mirrors Edge Catalyst Mirrors Edge Catalyst 3 دانلود بازی لبه آینه Mirrors Edge Catalyst

نوشته دانلود بازی لبه آینه Mirrors Edge Catalyst اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.