گزارش باکس ‌آفیس هفته‌ اخیر و پایان صدرنشینی روگ وان

گزارش باکس ‌آفیس هفته‌ اخیر و پایان صدرنشینی روگ وان

rogue1

هفته ا‌ی که گذشت با آغاز اکران گسترده‌ی “چهره‌های پنهان” با بازی تاراجی هنسون، اوکتاویا اسپنسر، ژانل مونی و کوین کاستنر همراه بود که موفق شد با ۲۲٫۸ میلیون دلار سرانجام به صدرنشینی “روگ‌وان” پایان دهد.

bo2

این فیلم داستان واقعی سه زن ریاضی‌دان سیاهپوست را روایت می‌کند که نقش بسزایی در پیروزی ناسا در رقابت فضایی داشتند. گفتنی است اوکتاویا اسپنسر برای بازی در این فیلم نامزد جایزه‌ی گولدن گلوب شده بود اما در کسب آن ناموفق ماند.
اما جدیدترین فیلم دنیای “جنگ ستارگان” با نام “روگ‌وان” پس‌از چهار هفته صدر جدول را تسلیم کرد و در رتبه‌ی دوم نشست. این فیلم با فروش ۲۲ میلیون دلاری موفق شد مجموع فروش خود را به ۹۱۴ میلیون دلار برساند و همچنان با قدرت به سوی مرز یک میلیارد دلار قدم بر‌دارد.
انیمیشن استودیوی ایلومینیشن با نام “آواز” سومین هفته‌ی اکرانش را با ۲۰٫۷ میلیون دلار در رتبه‌ی سوم به پایان رساند و دیگر فیلم تازه اکران شده‌ی این هفته با نام “جهان زیرین: جنگ‌های خونین” که پنجمین قسمت از سری فیلم‌های “جهان زیرین” با بازی کیت بکینسیل به شمار می‌رود با ۱۳٫۷ میلیون دلار در رتبه‌ی چهارم قرار گرفت.
و اما فیلم تحسین شده‌ی “لا لا لند” که شب گذشته درخشش چشم‌گیری در مراسم گولدن گلوب داشت و انتظار می‌رود نتایج خوبی در جوایز اسکار نیز کسب کند این هفته به رتبه‌ی پنجم رسید. فیلم رمانتیک‌موزیکال “لا لا لند” با هنرنمایی رایان گاسلینگ و اما استون که نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی آن را دیمین شزل سی‌ویک ساله بر عهده داشته در مجموع پنج هفته اکران مجموع فروش خود در سراسر جهان را به ۸۵ میلیون دلار رسانده است. این فیلم تا هفته‌ی گذشته اکران محدودی در آمریکای شمالی داشت اما از این هفته مجموع سالن‌های خود را ۱۵۰۰ رسانده و با توجه به درخشش این فیلم در گولدن گلوب انتظار می‌رود در هفته‌های آتی استقبال از آن نیز افزایش یابد.

پرونده‌ی چه فیلمی را می‌توانیم بسته شده بدانیم؟
جدیدترین فیلم دنیای ابرقهرمانان مارول نام “دکتر استرنج” دهمین هفته‌ی اکرانش را در حالی پشت سر گذاشت که مجموع فروش آن در سراسر جهان به رقم ۶۵۹ میلیون دلار رسیده است که این رقم در میان فیلم‌هایی که مارول برای معرفی شخصیت‌های جدیدش ساخته است یک رکورد محسوب می‌شود. پیش از این قسمت نخست “آیرن‌من” با ۵۸۵ میلیون دلار این رکورد را در اختیار داشت. به نظر نمی‌رسد مجموع فروش این فیلم در آینده تغییر چندانی داشته باشد و می‌توان گفت در نهایت “دکتر استرنج” با کسب رتبه‌ی هفتم در دنیای ابرقهرمانان مارول به کار خود پایان داده است.

هفته‌ی آینده منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟
فیلم اکشن‌کمدی “کامیون‌‌های هیولا” با توجه به بودجه‌ی ۱۲۵ میلیون دلاری مهم‌ترین اکران این هفته نام گرفته است. در کنار آن فیلم ترسناک “مردِ خداحافظی” و درام جنایی “بی‌خوابی” دیگر فیلم‌هایی هستند که این هفته به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهند آمد.

نوشته گزارش باکس ‌آفیس هفته‌ اخیر و پایان صدرنشینی روگ وان اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم پدیدار شد.