دانلود بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

Stronghold Crusader 2 دانلود بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

| نسخه codex |

نام : Stronghold Crusader 2 بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

سازنده: Firefly

پلتفرم : PC
حجم : ۲ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : استراتژیک

این نسخه از این بازی بسیار محبوب توسط Firefly در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. این نسخه از این بازی به جرت میتوان گفت یکی از بهترین نسخه های این سری است و از موتوری قدرتمند و تصاویری سه بعدی بهره میبرد. در این نسخه گیم پلی بازی بسیار با کیفیت تر شده است و همچنین بخش آنلاین و Co-op نیز بهبود یافته اند.

قصد معرفی و ارائه یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین بازی های منتشر شده در دنیای گیم را داریم.نام این بازی Stronghold: Crusader بوده و از سری بازی های جنگ های صلیبی هست.قطعا این سری از بازی ها را به یاد دارید. جنگ‌های صلیبی (به انگلیسی: Stronghold: Crusader) یکی از بازی‎های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.این بازی دارای گرافیک بالایی نبود اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد.برخی از شخصیت ها خاطره انگیز این داستان و بازی میتوان به : کمان دار ، نیزه دار ، شمشیرزن ، تبرزین دار ، گرز دار ، تیرانداز ، شوالیه ، سوارکار عرب ، کماندار عرب ، شمشیرزن عرب ، آتش انداز عرب ، برده و ریچارد شیردل ، صلاح‌الدین ایوبی ، فردریک بارباروسا ، سلطان ، خلیفه ، وزیر ،پیگ ، رَت ، اسنیک ، ولف ، شاه فیلیپ ، امیر ، نظیر ،داروغه ناتینگهام ، آبوت استلینگ و. … اشاره کرد.

Stronghold Crusader 2 1 150x150 دانلود بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر Stronghold Crusader 2 2 150x150 دانلود بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.