دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا برای موبایل

آهنگ های زنگ خور ناسا دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا برای موبایل
آهنگ های زنگ خور ناسا

موضوع : آهنگ های زنگ خور ناسا
حجم: ۱ مگابایت
تعداد : ۱۰
فرمت:mp3
کیفیت : ۱۲۸ کیلوبیت
توضیحات: دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا را برای شمال کاربران عزیز آماده کرده ایم . این مجموعه ، از پیام های ارسالی واقعی فضا نوردان سازمان ناسا جمع آوری شده است و قطعا برای علامندان به فضانوردی و نجوم بسیار جذاب خواهد بود . اگر شما هم جز علاقمندان به این علم مهیج هستید این مجموعه از آهنگ های زنگ خور ناسا را از دست ندهید . ناسا هر ساله مجموعه ای از آهنگ ها و رینگتون های زیبایی را از پیام های ارسالی فضانوردان از فضا به اشتراک خواهد گذاشت که ما امروز ۱۰ رینگتون از آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم . فرمت تمامی آهنگ های زنگ خور این مجموعه mp3 بوده و هیچ نیازی به استفاده از نرم افزار های مبدل نخواهید داشت . تنها کافیست فایل  فشرده شده  آهنگ های زنگ خور ناسا را دانلود کرده و رینگتون مورد علاقه خود را برای آهنگ پیامک و یا حتی آهنگ زنگ خود  انتخاب کنید . کیفیت آهنگ های این مجموعه همگی ۱۲۸ کیلوبیت بوده و با حجم بسیار پایین و زمان های کوتاه مناسب برای آهنگ زنگ خور هستند . برای دانلود این مجموعه پر طرفدار در ادامه با میهن دانلود همراه باشید .

ناسا سازمان فضایی ملی ایالات متحدهٔ آمریکا است. در زمان جنگ سرد و پس از پرتاب ماهوارهٔ اسپوتنیک-۱ توسط اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی به فضا، آمریکا به فکر ایجاد سازمان فضایی ملی خود افتاد و ناسا در ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۵۸ با امضای رئیس‌جمهور وقت دوایت آیزنهاور جای کمیتهٔ رایزنی ملی هوانوردی آمریکا (ناکا) را گرفت و بنیادگذاری‌شد. توماس کیت گلنان به عنوان نخستین مدیر ناسا و هیو لاتیمر درایدن به عنوان معاون او برگزیده‌شد و فعالیت رسمی ناسا از ۱ اکتبر ۱۹۵۸ آغاز شد. نخستین ماهوارهٔ فضایی ناسا نیز اکسپلورر ۱ بود.

ناسا کار خود را با نورث امریکن ایکس-۱۵ آغاز کرد و هشت خلبان در این پروژه توانستند خود را به زیر مدار زمین برسانند. در ۱۲ آوریل ۱۹۶۲، یوری گاگارین اهل شوروی با فضاپیمای وستوک-۱ به فضا پرتاب‌شد و تبدیل به نخستین انسان فضانورد جهان شد. حدود یک ماه بعد در ۵ مه، آلن شپارد با مرکوری-رادستون ۳ از پروژهٔ مرکوری به فضا پرتاب‌شد و تبدیل به نخستین فضانورد آمریکایی شد. در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۶۲، جان گلن با مرکوری-اطلس ۶ به فضا پرتاب‌شد و در کمتر از ۵ ساعت، ۳ بار پیرامون کرهٔ زمین گردید و تبدیل به نخستین آمریکایی شد که پیرامون زمین می‌گردد. پروژهٔ جمینای نیز دستاوردهایی مانند نخستین مانور مداری، اتصال و پهلوگیری فضاپیما و نخستین راهپیمایی فضایی آمریکا به همراه داشت.

نوشته دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا برای موبایل اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.