دانلود بازی Live By Night – The Chase v1.2 برای اندروید و iOS + مود

بازی Live By Night – The Chase شما را در نقش Joe Coughlin و دار و دسته ی گانگسترش قرار می دهد. در این بازی شما باید به بانک های مختلف در فلوریدا دستبرد بزنید و پول های موجود در این بانک ها را بدزدید. خب همیشه کارهای خلاف قانون با برخورد پلیس و نیروهای امنیتی روبرو می شود. در این بازی نیز پلیس آمریکا در جستجوی شماست و شما باید به هر نحوی از دست این مامورین قانون بگریزید. در این میان شما میتوانید با استفاده از پول های بدست امده، تیم خود و ابزار و اسلحه های خود را قدرتمندتر کنید. فراموش نکنید که این بازی بر اساس فیلم معروف Live By Night ساخته شده است. پس می توانید از معلومات فیلم برای پیشبرد اهداف خود کمک بگیرید.

سایر توضیحات: در این مسیر پر پیچ و خم گریز از دست پلیس، Joe و دار و دسته اش دو راه در پیش دارند، یک راه این است که با استفاده از راه های میانبر و یا راه های مخفی در کوچه ها از دست پلیس بگریزند و یا به کوچک و بزرگ رحم نکنند و هر کسی را در مسیر نابود کنند. همچنین در این بازی شما میتوانید در دو نقش بازی کنید. نقش اول به عنوان راننده باشید و ماشین به طور اتوماتیک به اهداف مورد نظر شلیک میکند. در نقش دوم، رانندگی به عهده ی یکی از هم گروهی های شماست و شما مسئول شلیک و نابود کردن ماشین پلیس هستید.

دانلود live by night the chase جدید اندروید

هدف اصلی در این بازی دستبرد زدن به بانک هاست. در این بازی شما با سه درجه سختی روبرو خواهید شد که درجه سخت تر به معنی پلیس و دردسر بیشتر برای شماست. از طرفی کارهای بزرگتر ، نتیجه ی بهتری نیز به دنبال دارند و شما به پول و امتیاز بیشتری دست پیدا میکنید. از نتیجه ی زحمات خود می توانید برای بهبود وسیله نقلیه خود و همچنین قدرت هم گروهی های خود استفاده کنید. علاوه بر این شما میتوانید قدرت زنده ماندن خود را نیز افزایش دهید.

ویژگی های اصلی بازی:

تطبیق بسیار زیاد بازی با فیلم معروف Live By Night و وجود دو سناریوی مختلف و مطابق با فیلم سینمایی

امکان انتخاب بین سه درجه ی سختی

امکان به روز کردن و بهبود قدرت وسیله نقلیه و گانگسترها

گرافیک زیبا و مهیج

موسیقی متن مناسب با محتوای بازی

و …

Live By Night – The Chase