دانلود بازی Song of Pan 1.31 برای اندروید

در این پست قصد داریم تا یک بازی حماسه ای را به شما معرفی کنیم که داستان آن بر فراز رشته کوه های افسانه ای آلمپ در مقدونیه روایت میشود. در بازی Song of Pan، شخصیتی به نام Pan که یک ساتیر (satyr) است قصد دارد تا گله گوسفند افسانه ای زئوس را جمع آوری کند. ساتیر ها در اصل یک موجود افسانه ای هستند که نصف بدن آنها انسان است و نصف دیگر آنها بز است. این ساتیر جوان قصد دارد تا ماجراجویی خود را بر فراز این رشته کوه ها آغاز کند و در این را تنها ابزار چوپانان یعنی “نی” را در دست دارد. اتفاقا توانایی این ساتیر در نی زدن بسیار زیاد است. پس به او کمک کنید تا نت های موسیقی را جمع آوری کند و بتواند برای این مسیر پر پیچ و خم فلوت بنوازد تا گوسفندان را جمع کند. همچنین به او کمک کنید تا پازل های مختلفی را حل کند تا راه خود را برای رسیدن به گوسفندان هموار کند. عالوه بر اینها دقت به این نکته ضروری است که شما باید به ان ساتیر کمک کنید تا گوسفندان را ازمیان سنگ ها، صخره ها، مکان خطارناک و غار ها به مکان امنی هدایت کند.

سایر توضیحات: این سفر بدون شک اسان نیست و در این راه با مشقات و سختی های بسیاری روبرو میشوید. اما یک سوال را باید جواب داد….اینکه نتیجه ی این همه سختی و رنج و عذاب چیست؟ آیا تنها گوسفندان پاداش Pan هستند و یا خدایان برای او نقشه های دیگری در سر دارند؟

این بازی توسط استدیو بازی سازی Thumbspire برای پلتفرم اندروید ساخته شده است و با استقبال بسیار خوبی در گوگل پلی روبرو شده است. از ویژگی های این بازی میتوان به سادگی و در حال جذاب بودن آن اشاره کرد.

Song of Pan

ویژگی های اصلی بازی:

سادگی در کنترلر ها و نحوه ی هدایت Pan

پازل ها و معماهای ابتکاری و جالب

موزیک بسیار جذاب و درخور این بازی موزیکال

گرافیک بسیار زیبا و خیره کننده و در عین حال ساده

و …

Song of Pan