دانلود Clean Master 5.16.6 – بهترین برنامه بهینه سازی اندروید

ساده، کامل و امن ، بهترین نرم افزار بهینه سازی اندروید در جهان که بیشترین دانلود و بازخورد را تا کنون داشته است! 
Clean Master برنامه‌ای برای  تمیز کردن فایل های آشغال، به دست آوردن مجدد حافظه ذخیره سازی آزاد، افزایش حافظه، افزایش سرعت، و امنیت دستگاه در برابر  برنامه های مخرب و جلوگیری از آسیب پذیری توسط یوزپلنگ موبایل (که با نام KS Mobile شناخته شده است) میسر میشود. 
بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از Clean Master بصورت ناخواسته برای جلوگیری از عفونت های مخرب. پاکسازی و بهبود عملکرد با بهینه سازی حافظه دستگاه ، ذخیره سازی و ارائه امنیت در برابر ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای مخرب استفاده میکنند که همگی از عملکرد آن راضی بودند و این بازتاب باعث دریافت ۵ ستاره در گوگل پلی شده است! 
از نکات برجسته Clean Master - Optimization & Antivirus میتوان به کامل بودن برنامه در زمینه پاکسازی موبایل حفظ امنیت کامل اشاره کرد و علاوه بر آن قابلیت پاکسازی کش و فایل های باقی مانده در آن فراهم شده است همچنین رابط کاربری ساده با اثر گذاری فوق العاده سریع از نکات قوت این برنامه است. کسب رتبه اول توسط AV-TEST برای پنجمین بار نشانه قدرت در عملکرد و محوبیت این برنامه اسکن اپلیکیشن های آن تنها در ۸ ثانیه ۵۰۰٪ سریعتر از دیگر برنامه های آنتی ویروس است.