دانلود بازی Clash Of Clans v11.185.15 برای اندروید و iOS + مود

Clash of Clans یکی از بهترین بازی های استراتژیک پلی استور در تمامی دیوایس ها می باشد. در بازی کلش آو کلنز شما باید با ساختن یک قبیله بزرگ و آموزش دادن و همچنین ارتقاء دادن نیروی نظامی خود آنها را برای مقابله با هزاران دشمن دیگر آماده کنید. در بازی جنگ قبیله ها دشمنان برای غارت و کشتن فرمانده قبیله شما حمله ور می شوند و شما باید تمامی آنها را با استفاده از سلاح های قدرتمند از بین ببرید. در بازی جنگ قبیله ها شما باید با بالا بردن ارتش از بربرها، جادوگران، اژدها و دیگر مبارزان نیروهای خود را به قدری قدرتمند کنید تا دشمن دیگر نتواند به قبیله شما نفوذ کند.

بازی Clash of Clans بصورت کاملا آنلاین اجراء می شود و شما می توانید این بازی را بصورت تک نفره و یا چند نفره بصورت مشترک با دوستانتان بازی کنید. بازی استراتژیک جنگ قبیله ها دارای گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم. بازی Clash of Clans مناسب تمامی سیستم های اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا و iOS 5.1.1 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی بسیار زیبا لذت ببرید . با آپدیت های جدید که در این چند وقت برای این بازی منتشر شده است ، کاربران بیش تری به سمت این بازی روی آورده اند و محبوبیت خود را از قبل بیشتر کرده است .

 

ویژگی های بازی Clash of Clans :

– محیط بازی سه بعدی

– گرافیک بالا

– سبک بازی استراتژیک

– دارای سلاح های مختلف و قدرتمند

– دارای نیروهایی قبیل اژدها، بربرها، جادوگران و غیره

– اجرای بازی بصورت آنلاین

– بازی بصورت تکنفره و چند نفره

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید ، آیفون ، آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا و آی او اس ۵٫۱٫۱ به بالا

 

تغییرات در نسخه جدید :

– ایجاد تغییرات اساسی در تان هال ۱۱ : ارتقا کینگ به لول ۴۵، ارتقا کویین به لول ۴۵، ارتقا کلن کاستل به لول ۷، ارتقا گولم به لول ۶، ارتقا هوگ رایدر به لول ۷، ارتقا اسپل سم به لول ۵، ارتقا برج ویزارد به لول ۱۰ (لول ۹ ویزارد تاور به تان هال ۱۰ انتقال داده شده است)،ارتقا دیوار به لول ۱۲ (حداکثر تعداد ارتقا دیوار ۵۰ قطعه)

– کلن کاستل به لول ۷ ارتقا داده شده است ولی تغییری در ظرفیت ۳۵ تایی کلن کاستل داده نشده است ؛ اما در کلن کاستل لول ۷۷ امکان دریافت یک اسپل اکسیری (فریز یا رعد یا خشم یا خون) و یا ۲ عدد اسپل دارک وجود دارد !

– شعاع پوشش اسپل سم کمی افزایش داده شده است

– میزان صدمه و سلامتی سرباز ویچ افزایش داده شده است

– سرعت حمله سه نیروی بالون و دراگون و پکا افزایش داده شده است

– زمان ارسال ایمیل از ۱۲ ساعت به ۱ ساعت تغییر داده شده است

– گزینه های جدید برای چالش دوستانه ۱۵ و ۳۰ دقیقه

– تغییرات در هزینه و زمان ساخت نیروها : سطح بربرها پادشاه ۳۱-۴۰، سطح آرچر ملکه ۲۶-۴۰، سطح دیوار ۱۰-۱۱، سطح برج جادوگر ۳-۹، سطح کلن کاستل ۵/۶۶هوگ رایدر (تمام سطوح)، خلق شخصیت به ظاهر (تمام سطوح)

– درخت کریسمس + برفی شدن محیط بازی به مناسبت کریسمس و زمستان

– بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

Clash Of Clans