دانلود Fusion v2.9.3 نرم افزار ویرایش و تنظیم کنتراست تصاویر

Fusion icon دانلود Fusion v2.9.3 نرم افزار ویرایش و تنظیم کنتراست تصاویر

Fusion یک نرم افزار فوق العاده کاربردی جهت استفاده در تنظیم و ویرایش تصاویر در زمینه تنظیم کنتراست و نور می باشد که حجمی بسیار کم و محیط کاربری بسیار ساده ای دارد ! در نرم افزار Fusion شما قادر خواهید بود تمامی تصاویر خود را با فرمت های مختلف مانند JPG , PNG , RAW و … را ویرایش کنید و کنتراست آنها را تنظیم و بهبود ببخشید . معمولا کنتراست ، یکی از ویژگی های مهم هر تصویر می باشد که اگر کنتراست یک تصویر مناسب نباشد ، آن تصویر دیگر جذابیتی ندارد و نور آن تنظیم نشده بنظر می رسد ، برای همین این نرم افزار به کمک شما آماده تا بتوانید کنتراست تصاویر خودتان را تنظیم کنید . همچنین می توانید یک تصویر را انتخاب کرده و چندین نتیجه مختلف را کنار هم بگذارید تا بتوانید بهترین گزینه را برای تنظیم کنتراست ، انتخاب کنید . همچنین می توانید تصاویر را به صورت دسته جمعی ، تغییراتی را بر روی کنتراست آنها اعمال کنید تا دیگر مجبور نشوید ، تصاویر را تک به تک ویرایش کنید . همچنین قابلیت تولید تصاویر با کیفیت HDR هم با تنظیم کنتراست ، قابل انجام می باشد و شما می توانید تصاویر HDR با استفاده از این نرم افزار تولید کنید . اگر به دنبال نرم افزاری هستید که با استفاده از آن بتوانید کنتراست تصاویر خودتان را تنظیم کنید ، این نرم افزار بهترین گزینه برای شما می باشد . برای دانلود آخرین نسخه از نرم افزار Fusion با میهن دانلود همراه باشید .

ویژگی های نرم افزار Fusion :

  1.  قابلیت تنظیم بهترین کنتراست برای تصاویر
  2. پشتیبانی از تمامی فرمت های عکس
  3. حجمی بسیار کم و مناسب
  4. محیطی آسان اما با قابلیت های بالا
  5. امکان اعمال تغییرات به صورت دسته جمعی بر روی عکس ها
  6. امکان مشاهده چند تغییر کنتراست مختلف در کنار هم از یک تصویر
  7. امکان تولید تصاویر HDR (با کیفیت) با استفاده از این نرم افزار

دستور العمل نصب و نکات مهم نرم افزار

نرم افزار را نصب کنید .
محتویات پوشه Cracked exe را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید .
۳نرم افزار را اجرا کنید .

محل نصب نرم افزار : پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز ۷: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۸: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۱۰: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

نوشته دانلود Fusion v2.9.3 نرم افزار ویرایش و تنظیم کنتراست تصاویر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.