ساخت Super Smash Bros. Ultimate آن قدر محرمانه بود که عده‌ای در Nintendo از ساخت آن بی‌ خبر بودند

بزرگ‌ترین ویژگی "ماساهیرو ساکورای"، خالق و کارگردان سری Super Smash Bros این است که همیشه پروژه‌هایش را در سکوت خبری و پشت درب‌های بسته توسعه می‌دهد و به نظر می‌رسد این بار هم برای پروژه Super Smash Bros Ultimate چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است. بازی نه تنها برای مدت‌ها در دست ساخت قرار داشت بلکه  وسیع‌تر و پرمحتواتر از همیشه ظاهر شده است و تمامی شخصیت‌های قدیمی (به غیر از لویجی) در بازی حضور خواهند داشت.