دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse 2 v1.19.01 – ۰xdeadc0de برای کامپیوتر

دانلود بازی DRAGON BALL XENOVERSE 2

داستان این بازی ۲ سال پس از وقایع قسمت اول در جریان است و بای باز در نقش یک شخصیت جدید وارد دنیای این بازی خواهد شد . شما عضو گروهی به نام تایم پاترول می باشید که وظیفه آنها محافظت از زمان می باشد در همین راستا شما به تازگی متوجه شده اید که گروهی از افراد شیطانی قصد نابودی زمان و تغییر دادن مسیر تاریخ می باشند ، برای جلو گیری از این اتفاق شما و تمامی دوستانتان باید با مبارزه با این نیروهای شیطانی و نابود کردن آنها دنیا را از این سرنوشت شوم برهانید .

دانلود بازی DRAGON BALL XENOVERSE 2 گیم پلی این بازی ارتقاء یافته تر و بسیار روان تر از قسمت اول می باشد حال شما می توانید چند ضرب های بهتر و جذاب تری را اجرا کنید و برای اجرا کردن آنها احتیاجی به استفاده از تمام دکمه های کنترلر ندارید . گرافیک هنری و بصری این بازی نسبت به قست قبل پیشرفت چشم گیری داشته است . صداگذاری بازی نیز جذاب تر از قسمت قبل می باشد و موسیقی های بکار رفته در بازی از جذابیت بیشتری برخوردار هستند .

دانلود بازی DRAGON BALL XENOVERSE 2

دانلود بازی DRAGON BALL XENOVERSE 2 یکی از بازی های مبارزه ای جذاب و گیرا می باشد . این بازی در سبک اکشن می باشد که در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی BANDAI NAMCO Entertainment ساخته شد و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد .

استودیوی بازی سازی BANDAI NAMCO Entertainment یکی از استودیوهای بازی سازی قدیمی می باشد که سابقه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری فوق محبوب Dark Souls و PAC MAN را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک مبارزه ای یکی از سبک های محبوب در دنیای بازی های رایانه ای می باشد که استودیوهای بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند . بازی هایی نظیر سری محبوب Tekken و دانلود بازی Mortal Kombat 11 از بازی های محبوب این سبک می باشند .

دانلود بازی DRAGON BALL XENOVERSE 2 برای PC

بر پایه موفقیت های شماره قبلی ساخته شده است و سعی داشته است که تمام نکات مثبت این بازی را برداشته و با ارتقاء دادن آنها یک بازی مبارزه ای بسیار قدرتمند تهیه کند که با توجه به نمرات مثبت این عنوان می توان گفت که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است .

  • تغییرات نسخه v1.19 :
  • رفع مشکلات و آپدیت دوره ای
  • اضافه شدن Ultra Pack 2


<p>The post دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse 2 v1.19.01 – 0xdeadc0de برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>