انتشار اولین تصویر برد پیت در فیلم سفری به سوی ستارگان

اولین تصویر برد پیت در فیلم «سفری به سوی ستارگان» (Ad Astra) منتشر شد.

وی در کنار ستارگانی از جمله تامی لی جونز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

اولین تصویر بازیگر مشهور هالیوودی، برد پیت در فیلم «سفری به سوی ستارگان» (Ad Astra) منتشر شد. این فیلم داستان شخصی به نام روی مک‌براید (با نقش آفرینی برد پیت) را روایت می کند که سعی دارد پس از ۲۰ سال طی سفری طولانی پدرش را پیدا کند. بیست سال پیش، پدر مک‌براید (با نقش‌آفرینی تامی لی جونز) به ماموریتی یک طرفه به سمت سیاره نپتون اعزام شد تا بتواند نشانه هایی از حیات را در این سیاره پیدا کند و تا به امروز نیز به زمین باز نگشسته است. به نقل از وبسایت خبری ددلاین، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرده که «سفری به سوی ستارگان» در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ماه ۱۳۹۷) به روی پرده های سینما می رود اما به تازگی شایعاتی منتشر شده و حاکی از این است که فاکس قرن بیستم سعی دارد تا این فیلم علمی تخیلی را در دسامبر ۲۰۱۸ اکران کند. شما می توانید در ادامه تصویر برد پیت در این فیلم را مشاهده کنید:

مسئول فیلمبرداری فیلم «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) یعنی هویت فن هویتما فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته و از نظر نور و رنگ های به کار رفته، این فیلم شباهت های زیادی به اثر کریستوفر نولان دارد. با اینحال طبق داستانی که «سفری به سوی ستارگان» دنبال می کند، نمیتوان شباهت داستانی بین این دو اثر پیدا کرد. کارگردانی این فیلم نیز برعهده جیمز گری بوده که در کارنامه کاری خود ساخت فیلم هایی از جمله «شب از آن ماست» (We Own the Night)، «شهر گمشده‌ٔ زی» (The Lost City of Z) و «مهاجر» (The Immigrant) را به ثبت رسانده است.  طبق خبر های منتشر شده فیلم بعدی این بازیگر نیز در ژانر جاسوسی خواهد بود و اقتباسی از رمان «من زائرم» خواهم بود. دونالد ساترلند، جیمی کندی، کیمی شیلد، جان اورتیز، جان فین و روث نیگا از جمله بازیگران دیگری هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته اند.

نویسنده: مانی شکیبایی

نوشته انتشار اولین تصویر برد پیت در فیلم سفری به سوی ستارگان اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم پدیدار شد.