عدم ایفای نقش دواین جانسون در قسمت نهم سریع و خشن

عدم ایفای نقش دواین جانسون در قسمت نهم سریع و خشن

به نظر می‌رسد که قسمت نهم بدون حضور این ستاره سینما ساخته شود.

از زمانی که بازیگر مشهور هالیوودی دواین جانسون وارد قسمت پنجم از مجموعه «سریع و خشن» (Fast and Furious) شد، بخش بزرگی از این مجموعه را تشکیل داد. حال طبق مصاحبه‌ای که این بازیگر با وبسایت CinemaBlend انجام داده اعلام کرد که قسمت نهم از این مجموعه احتمالا بدون حضور وی ساخته خواهد شد و این موضوع به اسپین‌آف جدید  یعنی «هابز و شاو» (Hobbs and Shaw) نیز مربوط است. وی در اینباره گفت: “برنامه همیشگی دنیای سریع و خشن گسترش این مجموعه بوده است. در حال حاضر ما در قسمت نهم حضور نداریم چراکه آن‌ها مراحل فیلمبرداری را به زودی آغاز می‌کنند. اما کی می‌داند، شاید قسمت دهم ادامه کار هابز در این مجموعه باشد. چراکه ببینید در آخر هم حقیقت بین هابز و دوم ناتمام مانده است. این موضوع ناتمام است.”

این امری منطقی است که قسمت دهم مجموعه «سریع و خشن» کار ناتمام شخصیت‌های هابز با بازی دواین جانسون و دوم با بازی وین دیزل را به تصویر بکشد البته این احتمال نیز وجود دارد که هابز و شاو به روشی کمدی به همکاری خود ادامه دهند و هر احتمالی ممکن است. در حال حاضر، دواین حانسون سخت مشغول فیلمبرداری قسمت فرعی این مجموعه تحت عنوان «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) است و در کنار جیسون استاتهام در این فیلم به ایفای نقش می‌پزدازد. «هابز و شاو» در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما می‌رود. شما نیز اگر نظری داشتید با ما در میان بگذارید.

نویسنده: مانی شکیبایی

نوشته عدم ایفای نقش دواین جانسون در قسمت نهم سریع و خشن اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم پدیدار شد.