دانلود بازی Rayon Riddles Rise of the Goblin King برای کامپیوتر

Rayon Riddles Rise of the Goblin King دانلود بازی Rayon Riddles Rise of the Goblin King برای کامپیوتر

 

| نسخه HI2U |

نام : Rayon Riddles Rise of the Goblin King

سازنده: Lost The Game Studios

پلتفرم : PC
حجم : ۲ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : استراتژی , ماجرایی

در این مطلب برای شما عزیزان یک بازی زیبا در سبک ماجرایی و استراتژیک که به تازگی منتشر شده است را برای دانلود قرار داده ایم. Rayon Riddles Rise of the Goblin King نام یک بازی جدید در سبک ماجرایی و استراتژیک میباشد که به تازگی توسط Lost The Game Studios ساخته شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. Rayon Riddles Rise of the Goblin King داستان این بازی زیبا از این قرار است که دیو ها توسط دورف ها و ارک ها از سرزمینشان بیرون انداخته شده اند و شما باید به این دیو ها کمک کنید تا سرزمین خود را پس بگیرند و به خانه های خود باز گردند. Rayon Riddles Rise of the Goblin King در اول بازی شما باید یک دیو با نام Tech را که در زندان گرفتار شده است را ازاد کنید و سپس به دنبال دیگر دیو ها بروید و آن ها را نیز فراری دهید. در این بازی برای این که شما بتوانید از دست دشمان فرار کنید باید تمام دیو ها را ازاد کرده باشید. تا بتوانید با کمک هم فرار کنید. Rayon Riddles Rise of the Goblin King در طول بازی شما با انواع مختلفی از پازل ها و معماها روبرو میشوید و باید سعی کنید تا از آنها عبور کنید. Rayon Riddles Rise of the Goblin King در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بازی را با لینک مستقیم از وبسایت میهن دانلود دریافت کنید.

Rayon Riddles Rise of the Goblin King 1 150x150 دانلود بازی Rayon Riddles Rise of the Goblin King برای کامپیوتر Rayon Riddles Rise of the Goblin King 2 150x150 دانلود بازی Rayon Riddles Rise of the Goblin King برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی Rayon Riddles Rise of the Goblin King برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.