دانلود بازی کم حجم مسابقه ماشین های قدیمی برای کامپیوتر

Cranks and Goggles دانلود بازی کم حجم مسابقه ماشین های قدیمی برای کامپیوتر

نام : Cranks and Goggles بازی مسابقه ماشین های قدیمی

سازنده: Play Native Entertainment

پلتفرم : PC
حجم : ۲۰۰ مگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : مسابقه ای

در این مطلب از وبسایت میهن دانلود، برای شما عزیزان یک بازی جدید و کم حجم در سبک مسابقه ای برای شما عزیز آماده کرده ایم. Cranks and Goggles نام این بازی جدید و زیبا میباشد که توسط Play Native Entertainment ساخته شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. در این بازی شما پشت فرمان یک ماشین قدیمی هستید و باید به آن ماشین که به شما داده شده است به مسابقه دادن با دیگران بروید و تمام سعی خود را کنید تا پیروز میدان باشید. در این بازی خبری از ماشین های مدل بالا و جدید نیست، و تمامی ماشین ها قدیمی میباشند. در این بازی هیجان انگیز شما میتوانید از بین ۲۶ اتومبیل موجود یکی را انتخاب کنید و به مسابقه دادن بپردازید. همچنین این بازی دارای موزیک های جذابی نیز میباشد که میتواند لذت از بازی را دو چندان کند.

Cranks and Goggles 1 150x150 دانلود بازی کم حجم مسابقه ماشین های قدیمی برای کامپیوتر Cranks and Goggles 2 150x150 دانلود بازی کم حجم مسابقه ماشین های قدیمی برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی کم حجم مسابقه ماشین های قدیمی برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.