اولین تیزر تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت منتشر شد

اولین تیزر تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت منتشر شد

این تیزر در حاشیه نمایشگاه کامیک‌ کان برزیل امسال منتشر شد.

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال (CCXP)، شبکه HBO تیزر تریلر رسمی از فصل هشتم سریال محبوب و مورد انتظار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) منتشر کرد. در این تیزر شاهد شروع زمستان در وستروس هستیم که از شمال تا جنوب را یخ و برف می‌پوشاند. این ویدیو فاقد تصاویر رسمی از فصل هشتم است اما تصاویر کوتاهی برای افراد حاضر در پنل کامیک‌ کان به نمایش گذاشته شد و سازندگان اعلام کردند که پس از اتمام مراحل جلوه‌های ویژه، تریلر رسمی فصل پایانی این سریال منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تیزر تریلر کوتاه فصل پایانی این سریال را تماشا کنید:

کلیک کنید

اولین قسمت از فصل هشتم یا به عنوانی فصل پایانی «بازی تاج و تخت» در ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین الی اردیبهشت ۱۳۹۸) از شبکه HBO به‌روی آنتن می‌رود. این فصل شامل ۶ قسمت و یک قسمت ویژه خواهد بود که در قسمت ویژه شاهد بیشتر بازیگران اصلی در طول این ۸ فصل خواهیم بود و وظیفه میزبانی این قسمت ویژه نیز برعهده کونان اوبراین، مجری و کمدین محبوب هالیوودی خواهد بود. کارگردانی فصل هشتم همانند فصل‌های گذشته برعهده دیوید بنیاف و دی. بی. وایس بوده و از ستارگان این فصل می‌توان به کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام و روری مک‌کین اشاره کرد. شما نیز اگر نظری داشتید با ما در میان بگذارید.

نویسنده: مانی شکیبایی

نوشته اولین تیزر تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت منتشر شد اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم پدیدار شد.