دانلود بازی برجک ها Shepherds of the Abyss برای کامپیوتر

Shepherds of the Abyss دانلود بازی برجک ها Shepherds of the Abyss برای کامپیوتر

| نسخه HI2U |

نام : Shepherds of the Abyss

سازنده: Impulse Games

پلتفرم : PC
حجم : ۱ گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : استراتژی , اکشن

در این مطلب از وبسایت میهن دانلود یک بازی جدید در سبک اکشن و استراتژیک را برای دانلود کاربران عزیز آماده کرده ایم. Shepherds of the Abyss نام بازی جدیدی است که در سال ۲۰۱۶ توسط Impulse Games تولید شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. Shepherds of the Abyss بازی استراتژیکی برجک ها یکی از جذاب ترین بازی ها در این سبک است و اگر شما هم به این نوع بازی ها علاقه دارید، این بازی مناسب شما میباشد و برای شما ساخته شده است. Shepherds of the Abyss در این بازی زیبا شما میتوانید هزارتوی در هم رفته را طراحی کنید و با استفاده از آن، دشمنان خود را به راحتی نابود کنید و از بین ببرید. Shepherds of the Abyss همچنین شما در این بازی امکان ساخت و ارتقای آیتم ها را نیز دارید و میتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. Shepherds of the Abyss اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به بازی های ساخت قلعه و مبارزه با دشمنان علاقه دارید، ما به شما این بازی را پیشنهاد میکنیم.

Shepherds of the Abyss 1 150x150 دانلود بازی برجک ها Shepherds of the Abyss برای کامپیوتر Shepherds of the Abyss 2 150x150 دانلود بازی برجک ها Shepherds of the Abyss برای کامپیوتر

آموزش :

۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.

۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )

پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.

۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نوشته دانلود بازی برجک ها Shepherds of the Abyss برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.