Sekiro: Shadows Die Twice نیز همانند Dark Souls شامل باس فایت‌های اختیاری و مخفی خواهد شد

از آن‌جایی که هر دو بازی Sekiro: Shadow Dies Twice و Dark Souls توسط FromSoftware توسعه می‌یابند، مقایسه دو عنوان غیر قابل اجتناب است و طرفداران نیز دائماََ در بحث‌ها و گفت و گوهای خود Sekiro را با Bloodborne و Dark Souls مقایسه می‌کنند. سری Dark Souls چالش برانگیز بود و شامل غولاخرهایی با طراحی شگفت انگیز  می‌شد اما Sekiro چه رویه‌ای را در پیش گرفته است؟ آیا در مورد مبارزات با باس‌ها شاهد نوآوری و پیشرفتی خواهیم بود؟آیان المان‌ها و شباهت‌های متعددی خواهیم دید؟