دیوید کیج: تکنولوژی Ray Tracing مسئله مهمی است؛ Quantic Dream به دنبال انتشار بازی‌های جدید در ژانرهای مختلف است

دیوید کیج: تکنولوژی رهگیری پرتو مسئله مهمی است؛ Quantic Dream به دنبال انتشار بازی‌ها جدید در ژانرهای مختلف است

دیوید کیج (David Cage) به عنوان یکی از مهمترین افراد صنعت بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود و از افراد تاثیر گذار این صنعت محسوب می‌شود. وی به عنوان یکی از موسسین Quantic Dream نقش مهمی در ساخت بازی‌های محبوبی Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human داشته است و نکته‌ی مشترک این بازی‌ها هم گرافیک بالای آن‌ها و توجه زیاد به جزئیات مختلف بازی بوده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Wccftech، حال به تازگی و در جریان مصاحبه‌ی وب‌ سایت GameSpot در مراسم Comic-Con با دیوید کیج، وی از اهمیت تکنولوژی Ray Tracing در بازی‌ها و نقش غیر قابل انکار آن‌ها گفته است. دیود کیج در این رابطه گفت: