۳DF Zephyr Aerial v4.505 نرم افزار ساخت مدل ۳ بعدی

۳DF Zephyr Aerial به شما امکان این را می دهد تا مدل های سه بعدی را از عکس ها و تصاویر به صورت خودکار بازسازی کنید. این فرایند کاملا اتوماتیک است و به کد نویسی شده، ویرایش دستی و یا تجهیزات ویژه نیازی نیست. ۳DF Zephyr در بالای فن آوری اختصاصی ما ساخته شده و هدف آن با برش لبه ی فناوری بازسازی همراه است.

۳DF Zephyr Aerial با یک رابط کاربری کاربر پسند و امکان خروجی گرفتن و صدور فایل به بسیاری از قالب های سه بعدی رایج ممکن بوده و یا حتی تولید ویدیو هایی بدون نیاز به ابزار های خارجی امکان پذیر است. علاوه بر این، ۳DF Zephyr ویژگی های پیشرفته زیادی دارد، و شما می توانید برای مثال: مدل های خود را ویرایش کنید، تصاویر ارتوپدی واقعی ایجاد کنید، مدل های ارتفاع دیجیتال (DTM)، مدیریت داده های اسکن لیزر و محاسبه مناطق، حجم ها ، زاویه ها ، خطوط کانتور(حد فاصل) و موارد دیگر.

اینجا در ۳DFlow، ما برای ساخت فناوری های اصلی و رابط کاربری به سختی کار کردیم. راه حل به دست آمده به احتمال زیاد دقیق ترین ، کاملاً اتوماتیک ، بهترین الگوریتم چندمنظوره استریو قابل مشاهده در بازار است. فن آوری ما نتیجه سالها تحقیق و توسعه است. هر مرحله در خط تولید ما کاملاً اختصاصی است و این تضمین را می کند که مشتریان ما همیشه در کنترل کامل محصولات و کار های خود خواهند بود.

۳DF Zephyr Aerial با ابزارهای حرفه ای بسیاری ارائه شده است که برای ساده سازی و سهولت گردش کار شما طراحی شده اند. تصاویر ماسک هوشمندانه با ۳DF Masquerade ، ایمپورت و خروجی گرفتن با رایج ترین و تمامی فرمت های پرونده و موارد دیگر…