دانلود بازی Kerbal Space Program 2 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Kerbal Space Program 2

این عنوان دنباله بازی تحسین شده شبیه سازی پرواز فضایی Kerbal Space Program است. با بخش‌های جدید هیجان‌انگیز، تصاویر خیره‌کننده، رابط کاربری کاملاً اصلاح‌شده، نمای نقشه و محیط‌های جدید غنی برای کاوش، وارد نسل بعدی ماجراجویی فضایی شوید.

بازی Kerbal Space یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تمام دوران است و سال‌ها پس از انتشار آن، محبوبیت بسیار زیادی بدست آورد. دنباله آن دانلود بازی Kerbal Space Program 2 به طور کامل از ابتدا بازطراحی شده است تا نیازهای اکتشافات فضایی مدرن و نسل بعدی را برآورده کند، همه اینها با حفظ پایه های تاریخی بازی اول می باشد. در این بازی شبیه سازی یک برنامه فضایی بسازید، فضاپیمای قدرتمند بسازید و در حین کشف اسرار کیهانی در اجرام آسمانی گسترده حرکت کنید.

دانلود بازی Kerbal Space Program 2

با پیشرفت به‌روزرسانی‌های بازی، بازیکنان به مجموعه جدیدی از ابزارها و فناوری‌های نسل بعدی از جمله موتورهای جدید، قطعات، سوخت و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت. این فناوری جدید نه تنها پازل‌های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند، بلکه شاهکارهای جدیدی از اکتشاف فضایی درون و فراتر از سیستم اصلی Kerbolar را نیز ممکن می‌سازد.

مستعمرات در دانلود بازی Kerbal Space Program 2 کامپیوتر مهمترین بخش جدید می باشد. مستعمرات نه تنها چالش های فیزیک خود را ایجاد می کنند، بلکه به جمع آوری منابع برای ساختن سازه ها، ایستگاه های فضایی، سکونتگاه ها و انواع سوخت منحصر به فرد نیز نیاز دارند. در نهایت، این مستعمرات برای ساخت وسایل نقلیه به اندازه کافی پیشرفته می شوند و اکتشافات اعماق فضا و فراتر از آن را به پیش می برند.

فناوری نسل بعدی، مستعمرات و جمع‌آوری منظم منابع، همگی به سطح جدیدی از اکتشاف منجر می‌شوند: سفر بین ستاره‌ای. در برنامه فضایی Kerbal 2، فناوری‌های بین‌ستاره‌ای راه را به سوی مجموعه‌ای از منظومه‌های ستاره‌ای و اجرام آسمانی جدید هموار می‌کنند که هر کدام شامل چالش‌های جدید و گنجینه‌های مخفی هستند.


پیشرفت‌های تکنولوژیکی روی پایه‌های دانلود بازی Kerbal Space Program 2 برای PC بر روی قابلیت‌های مودینگ دوست‌داشتنی بازی اصلی استوار است و همچنین اضافه شدن چند نفره را که مدت‌ها درخواست شده بود، ارائه می‌کند. به زودی بازیکنان می توانند چالش های کاوش در اعماق فضا را به اشتراک بگذارند. جزئیات بیشتر در مورد این ویژگی ها در زمان بعدی فاش خواهد شد.



<p>The post دانلود بازی Kerbal Space Program 2 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>