دانلود بازی The Long Dark Tales from the Far Territory v2.10 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Long Dark

یک بازی فکری می باشد که توسط استودیو Hinterland Studio Inc ساخته شده است و در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۴ برای PC منتشر شده است . بعد از وقوع یک فاجعه جهانی دنیا به هم ریخته است و  بیماری همه جای دنیا را گرفته شما باید در نقش یک فرد نجات یافته در محیط بازی جست و جو کرده و به دنبال مواد غذایی و حیاتی باشید و در طول مسیر خود بسیاری از سوال ها را جواب داده و از بسیاری از رازها پرده بردارید . گیم پلی بازی The Long Dark به صورت جهان باز بوده و شما می توانید آزادانه در محیط بازی جست و جو کنید.

در طول مسیر خود ممکن است با افراد دیگر برخورد داشته و تصمیم گیری با شما می باشد که این افراد را به عنوان یک دوست تلقی کنید و یا یک دشمن . گرافیک بازی هنری بوده و لذت انجام آن را چند برابر می کند . در آپدیت جدید بازی با نام The Long Dark Fearless Navigator اسپری های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید روی جاهای مختلف اطلاعات مهم برای بقاء را مانند مکان های خطرناک، آدرس محل ذخیره کردن تجهیزات و … بنویسید. همچنین با استفاده از سنگ ها میتوانید محل کوچکی برای ذخیره سازی وسایل خود ایجاد کنید.

<p>The post دانلود بازی The Long Dark Tales from the Far Territory v2.10 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>