دانلود نرم افزار کار با فایل های ویدیویی MKVToolNix v72.0.0

MKVToolnix

ابزاری رایگان برای ویرایش، آزمایش و شخصی سازی فایل های ویدیوئی MKV می باشد . فرمت MKV یکی از محبوبترین و رایج ترین فرمت های ویدیویی در بین کاربران است . فرمت MKV قابلیت به همراه داشتن چندین زیرنویس، چندین فایل صوتی (نسخه های دوبله ی فیلم به زبان های مختلف)، منویی شبیه به منوی DVD را دارد . یکی دیگر از نکات قوت فرمت MKV اشغال کردن حجم کمی از فضای هارد دیسک و در عین حال ارائه ی بالاترین کیفیت تصویری ممکن، نسبت به فرمت های ویدیویی دیگر است . کار با نرم افزار MKVToolnix بسیار راحت است . شما با کمک این نرم افزار می توانید به فایل های ویدیویی خود زیرنویس و یا فایل صوتی اضافه کنید و یا به طور ساده تنها به بررسی کیفیت فایل MKV خود بپردازید . هنگامی که شما به بررسی یک فایل می پردازید، می توانید قسمت ها و ویژگی هایی از یک فایل را که مد نظر دارید با استفاده از منو های General Track Options، Format Specific Options و یا Extra Options تغییر دهید . برای تغییر دادن عناصر موجود در یک فایل کافیست بر روی گزینه ی Start Muxing کلیک کنید . اگر شما به طور متداول از فرمت MKV استفاده می کنید و نیاز به تغییر برخی از قسمت های آن را دارید، نرم افزار MKVToolnix ابزاری ساده و سریع برای کمک به شما می باشد . 

  • Features of MKVToolNix
  • – The tool didn’t put a strain on computer performance in our tests, using low CPU and RAM. It carried out tasks in a decent amount of time and didn’t trigger the operating system to hang, crash or prompt error messages.
  • – Taking into account its wide range of configuration parameters, MKVToolnix should meet the requirements of most expert users looking to study, create, edit and generate MKV files.

<p>The post دانلود نرم افزار کار با فایل های ویدیویی MKVToolNix v72.0.0 first appeared on دانلود فارسی.</p>