دانلود نرم افزار توسعه و برنامه نویسی زبان گو – JetBrains GoLand v2019.3.4

نرم-افزار-توسعه-و-برنامه-نویسی-زبان-go-jetbrains-gola

JetBrains GoLand یک محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار تجاری (IDE) میباشد. برنامه GoLand به منظور ارائه محیطی ارگونومیک برای توسعه زبان برنامه‌نویسی GO طراحی شده و محیط جدید یکپارچه توسعه نرم‌افزار باعث ارتقاء پلتفرم IntelliJ شده و همراه با دستیار کدنویسی (coding assistance) و ادغام ابزارها برای زبان برنامه نویسی GO می باشد.

از ویژگی های محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار این برنامه می توان به آنالیز کد ، جستجو برای ارتباطات میان نمادها ، تکمیل خودکار کد ، جستجوی سریع ، آنالیز هوشمد خطاها ، فرمت بندی و بازسازی کد اشاره کرد. استفاده از برنامه GoLand و ویژگی های قابل توجه آن مانند آنالیز ایستای کد و طراحی ارگونومیک موجب شده است که توسعه زبان برنامه نویسی نه تنها کارآمد و موثر باشد بلکه تجربه ای لذت بخش برای کاربر خواهد بود. همچنین این برنامه ابزارهای مهم دیگری همچون اشکال یاب جامع ، یکپارچه سازی کنترل نسخه ، ابزار پوشش (coverage tool) و rest-runner را در اختیار کاربر قرار می دهد.


ویژگی های نرم افزار  JetBrains GoLand:

  • رسیدگی کدنویسی : IDE کد شما را تجزیه و تحلیل می کند, به دنبال ارتباط بین نمادها, برای ارائه تکمیل کد می گردد, ناوبری سریع, تجزیه و تحلیل خطاهای هوشمند, قالب بندی غیره
  • طراحی ارگونومی GoLand : با هم, تجزیه و تحلیل کدهای استاتیک قدرتمند و طراحی ارگونومیک نه تنها باعث توسعه تولیدی بلکه یک تجربه لذت بخش نیز می شود.
  • ابزارهای یکپارچه GoLand : ابزارهای ماموریتی مهم مانند استراحت اجرا کننده, ابزار پوشش, دیباگر ویژه و یکپارچه سازی کنترل نسخه
  • پلاگین اکوسیستم IntelliJ : در صورتی که شما علاوه بر مجموعه ای از ابزارهای ساخته شده, به چیزی نیاز داشته باشید, پلاگین اکوسیستم IntelliJ به شما کمک کند.
  • ایجاد کد : در برخی موارد IDE می تواند برای شما یک کد جزیی ایجاد کند. به عنوان مثال, اگر Ctrl + O را فشار دهید, IDE به شما کمک می کند تا هر رابط را با تولید روش های آن به کار ببرید.
  • ترمینال : IDE همراه با یک ترمینال داخلی ساخته شده است. بسته به پلت فرمتان, می توانید با خط فرمان خطی, Far, power shell یا bash کار کنید. با استفاده از Alt + F12 ترمینال را فراخوانی کنید و هر دستور را بدون خروج از IDE اجرا کنید.
  • ابزار دیتابیس : در هنگام ویرایش SQL, از کمک برنامه نویسی هوشمند استفاده کنید. اتصال به پایگاه داده های زنده, اجرای دستورات, مرور و اکسپورت کردن داده ها و غیره

نوشته دانلود نرم افزار توسعه و برنامه نویسی زبان گو – JetBrains GoLand v2019.3.4 اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.