دانلود Grand Theft Auto Online

نام بازی: Grand Theft Auto Online
پلتفورم: pc
ژانر: اکشن
زبان: English
ناشر: Rockstar Games
حمایت توسط: Rockstar North
درجه بندی سنی: +۱۸

Grand Theft Auto V همان GTA معروف یک بازی جذاب و پرطرفدار است که حتما تا به حال این بازی مهیج را دیده اید. این بازی را هم تنها می توانید بازی کنید وهم چند نفره به صورت آنلاین. Grand Theft Auto V توسط Rockstar North منتشر و توسط RockstarGames منتشر شد. این بازی در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۳ روی PlayStation 3 و Xbox 360 اجراشد. و در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ روی PlayStation 4 و Xbox One و با نسخه ی Microsoft Windows در ۲۷ ژانویه ی ۲۰۱۵ اجرا خواهد شد.

جهت انجام بازی آنلاین (بدون نیاز به نصب) و آسان مرورگر Brave توصیه می شود

همانطور که می دانید San Andreas تنها کاراکتر این بازی است و شما جای آن بازی می کنید. San Andreas هر کاری که بخواهد می تواند انجام دهد. با او می توانید هر زمان و هر جا، هر سلاح یا هر وسیله ی نقلیه ای را که می خواهید انتخاب کنید. این بازی هر سال آپدیت می شود وتغییرات جالبی در آن انجام می گیرد.
در بازی Grand Theft Auto Online گیمرها می توانند، خودشان شخصیت جدیدی را طراحی کنند و با آن بازی کنند. کاراکترهای گیمرها توسط یک فرآیند ژنتیکی طراحی می شوند. تغییر مهمتر این است که می توانید مدل لباس و مدل موی شخصیت های بازی را طراحی کنید. در بازی آنلاین یک کاراکتر آواتار با یک هوا پیما به شهر لس سانتوس می آید اما توسط شخصیتی به نام Lamar Davis دزدیده می شود که به او اسلحه و ماشین می دهد. گیمر با بازی خوبش پول بدست می آورد و مرحله های قفل شده همراه با اسلحه ها و ماموریت های ویژه باز می شوند.

در بازی Grand Theft Auto Online برای معرفی تمام مدها و حالت های بازی به گیمرها فایل یک ساعته ی آموزشی داده می شود که درون بازی تعبیه شده است. مدها و حالاتی مثل جنگیدن و رانندگی بهتر آموزش داده می شود. این بازی ترجیحا به صورت تک نفره بازی شود بهتر است. این بازی را خودتان تنها بازی کنید بیشتر لذت می برید تا اینکه به صورت چندنفره و آنلاین بازی کنید. البته بازی چندنفره ی آنلاین آن هم خالی از لطف نیست و گیمرهایی که دوست دارن با دوستنانشان به صورت آنلاین بازی کنند این بازی گزینه ی بسیار خوبی است.

سه نوع حالت برای بازی Grand Theft Auto جدید در نظر گرفته شده است که شامل مسابقه ( با ماشین، دوچرخه،هواپیما یا قایق) ، مسابقه ی مرگ ( تیمی یا به صورت فردی) و ماموریت های عملیاتی (به صورت فردی یا چند نفره) می شود. در هر مرحله اگر گیمرها خوب عمل کنند به آنها اسلحه های بهترداده خواهد شد و می توانند ماشین ها ویا حتی هواپیمای خوب بخرند. می توانند با عملکرد خوبشان پول بدست آورند و به اندازه ی همتن مقدار پول می توانند سلاح ها وماشین های قفل شده را بخرند. گیمرها هر موقع که بخواهند و در هر حالت بازی باشند می توانند تغییر مد و تغییر مرحله بدهند. مثلا اگر در مسابقه ی مرگ شرکت کرده اند می توانند یکدفعه تغییر مد دهند و در مسابقات رالی ویا در ماموریت های عملیاتی شرکت کنند. گیمرها در مسابقات رالی اتومبیل می توانند مسیرهای مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

مطمئنا بیش از ۹۰ درصد از گیمرهای جهان، چه حرفه ای و چه غیرحرفه ای صدهابار GTA را بازی کرده اند.این بازی بسیار پر بازدید و جذاب گیمرها را بسیار شاد می کنند. ازلحاظ سرگرم کننده بودن یکی از تاپ ترین بازی های سرگرم کننده ومهیج جهان است چون در این بازی انگار خودتان در خیابانهای شهر پرسه می زنید یا رانندگی می کنید. هر مدل ماشین ، دوچرخه، موتور، حتی تراکتور را که بخواهید می توانید با یک اشاره بدست آورید. در نسخه ی جدید بازی GTA تغییراتی اعمال شده است که برای گیمرها بسیار جذاب به نظر خواهد آمد. نسخه ی جدید این بازی جالب و پر هیجان را دانلود کنید وبه دوستانتان نیز معرفی کنید واز آن لذت ببرید.

نوشته دانلود Grand Theft Auto Online اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.