دانلود مترجم گوگل اندروید Google Translate 6.9.0.RC03.314267876

Google Translate

یا مترجم گوگل نام نرم افزاری ست که فایل های خود را بدون هیچگونه محدودیت متنی به این اپلیکیشن انتقال داده و در کمترین زمان ترجمه ی آن را با هر زبان دلخواه مورد نظرتان تحویل بگیرید . مهمترین نکته در این زمینه داشتن اینترنتی پر سرعت می باشد که بتواند در کمترین زمان متن شما را تا ۱۰۳ زبان دنیا بازیافت کند . شما حتی می توانید از متن خود عکس گرفته و عکس را مستقیم آپلود کنید و جواب ترجمه را با زبان دلخواه مشاهده کنید .

نرم افزار Google Translate

قابلیت ترجمه صدا, نوشته, و حتی متن بصورت عکس را دارد و برای دسترسی آسان می تواند تا ۵۲ زبان از جمله فارسی و عربی را ترجمه کند . برنامه

مترجم گوگل

ترجمه فوری با دوربین را تا ۲۹ زبان و گرفتن عکس از متن را تا ۳۷ زبان دنیا به شما نمایش می دهد همچنین قابلیت ترجمه سخنرانی هر دو مکالمه را تحویل داده تا شما در هر مکان و زمان که قرار دارید بتوانید بدون هیچگونه مشکل و یا زمان طولانی ترجمه متن دلخواهتان را مشاهده کنید . نرم افزار Google Translate خدماتی از کمپانی مشهور گوگل می باشد تا شما به راحتی به ترجمه متن و سایت های مورد نظرتان بپردازید . این اپلیکیشن یکی از ابزارهای کاربردی تمامی دیوایس ها می باشد و در حال حاضر در مارکت پلی استور با امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ قرار گرفته شده و جزء یکی از برنامه های بسیار مهم و کاربردی به شمار می رود . امروزه بیش از ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان نرم افزار گوگل ترانسلیت را دریافت کرده اند . این برنامه مناسب تمامی سیستم های اندروید ۶٫۰ به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این اپلیکیشن را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

ویژگی های نرم افزار Google Translate :

– محیط کاربری بسیار ساده و آسان

– پشتیبانی از ۱۰۳ زبان دنیا بصورت آنلاین

– پشتیبانی از ۵۲ زبان آفلاین از جمله فارسی و عربی

– قابلیت ترجمه فوری با دوربین تا ۲۹ زبان

– قابلیت گرفتن عکس از متن برای ترجمه تا ۳۷ زبان

– قابلیت ترجمه حالت مکالمه از طریق مسنجر تا ۳۲ زبان

– امکان صحبت کردن به صورت مستقیم و ترجمه ی آن توسط گوگل

– ترجمه توسط صدا , دوربین , کیبورد و دست نوشته

– امکان ترجمه جمله های پر کاربرد شما در زمان آفلاین

– استفاده از دیکشنری برای کلمات یا عبارات تکی

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید