دانلود انیمه Boruto Naruto Next Generations تا قسمت ۲۷۷ با زیرنویس فارسی

Boruto Naruto Next Generations

به کارگردانی Noriyuki Abe در سال ۲۰۱۷ منتشر شد . سال ها بعد از چهارمین جنگ بزرگ نینجاها ناروتو ازوماکی تبدیل به بزرگترین نینجای جهان شده است ، حال او تبدیل به هفتمین هوکاگه شده است و جنگ بزرگ نینجاها را نیز به پایان رسانده است و تبدیل به فردی خانواده دوست شده است او بهراه همسرش Hinata Hyuga خانواده ای بزرگ تشکیل داده اند که متشکل از دو کودک می باشد . Boruto و Himawari Uzumaki نام کودکان آنها می باشد . بوروتو به تیم نینجاها پیوسته است تا زیر نظر مربی جوانشان که بهترین شاگرد پدرش می باشد آموزش های مناسب را دیده و تبدیل به بزرگترین نینجای جهان شود . در چنین شرایطی ناروتو که حال بزرگترین نینجای جهان می باشد مسئولیت های بسیاری دارد که این مسئولیت ها او را از خانواده اش دور کرده اند ، از طرف دیگر بروتو نیر که مانند پدرش می باشد علاقه شدیدی به تبدیل شدن به بزرگترین نینجای جهان را دارد اما بزودی متوجه می شود که این راه راهی بسیار پرخطر می باشد و او برای موفقیت در این راه باید تبدیل به فردی قدرتمند شود .

سایر توضیحات : پس از انتشار و موفقیت های بی نظیر انیمه Naruto که از سال ۲۰۰۲ آغاز به کار کرد سازندگان شروع به ساخت انیمیشن ها و سریال های متفرقه بسیاری بر اساس همین سری داستان ها کردند که هرکدام روایت گر بخشی از داستان های این دنیای جذاب می باشد .

انیمه سریالی Boruto Naruto Next Generations

که به تازگی نیز شروع شده است شما را در نقش بروتو قرار می دهد تا وارد نسل جدیدی از ماجراجویی های خانواده ناروتو شوید .

 

<p>The post دانلود انیمه Boruto Naruto Next Generations تا قسمت ۲۷۷ با زیرنویس فارسی first appeared on دانلود فارسی.</p>