دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord v1.1.3.16165 – GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord

در قرون وسطی اتفاق می افتد و مانند نسخه قبلی آن هم دارای سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط TaleWorlds Entertainment توسعه داده شده است . این بازی در دوره زمانی حدود ۲۰۰ سال قبل از اتفاقات بازی نسخه قبل یعنی Mount & Blade Warband اتفاق می افتد . داستان بازی در زمان سقوط امپراتوری Calradian و تشکیل پادشاهی نسخه قبلی می گذرد . سقوط امپراتوری Calradian مشابه سقوط امپراتوری روم و اوایل تشکیل خاورمیانه ، شمال آفریقا و پادشاهی اروپا هست.

سلاح های و زره های استفاده شده در دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord با الهام از دوره های ۶۰۰ تا ۱۱۰۰ بعد از میلاد طراحی شده است و بعلاوه رعیت هایی وجود دارد که در راه های مختلف به پادشاه خدمت می کنند. شیپور ها به صدا در آمد , غارت گران کلاغ صفت جمع شدند و یک امپراتوری بزرگ با یک جنگ داخلی از هم پاشید .

دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord

فراتر از مرز های این پادشاهی سقوط کرده پادشاهی نوپایی در حال بزرگ شدن است . حال شمشیر خود را آماده کرده و با پوشیدن زره جنگی پیروان خود را جمع کرده و برای شکوه و عظمت به جبهه Calradia اسب هایتان را بتازید . با تسلط و قدرت خود از خاکستر امپراتوری قدیم دنیایی جدید برپا کنید و قدرت خود را به همه نشان دهید.


در دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord حداقل با شش جناح و قبیله عمده روبه رو خواهید شد که هر کدام اهداف خود را دارند و جناح warband از مزدوران تشکیل شده است که باید مراقب باشید . ساخت این بازی پس از انتشار Warband در سال ۲۰۱۰ شروع شده است و از آن زمان تیم استودیو TaleWorlds در حال کار بر روی آن می‌ باشند.



راهنمای کرک و اجرای بازی ( نسخه P2P )

<p>The post دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord v1.1.3.16165 – GOG برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>