دانلود بازی Cyberpunk 2077 v1.2 نسخه Xbox – Play Station – PC

Cyberpunk 2077

در سال ۲۰۱۲ معرفی شده بود و پس از ۶ سال بالاخره در E3 تریلر و گیم پلی آن به نمایش گذاشته شد و همه را شگفت زده کرد . این بازی جهان باز نقشه ای بسیار بزرگتر از بازی معروف و زیبای The Witcher 3 دارد . بازی سایبرپانک یک بازی اول شخص است اما برخی اوقات در هنگام رانندگی و تیر اندازی سوم شخص می شود . اسم شخصیت اصلی بازی وی ( V ) است که می توانید جنسیت، مدل مو، صورت، بدن لباسش و … را تغییر دهید . برای تغییر و یا آپگرید ( ارتقاء ) وسایل و تکنولوژی هایی که دارید باید با پیش ripperdoc ها در بازی، بروید . البته می توانید از بازار سیاه نیز اسلحه ها و … را خریداری کنید . در Cyberpunk 2077 می توانید پشت اشیاء پناه بگیرید، هنگام تیر اندازی نشونه گیری کنید و روی زمین و دیوار ها بدوید . می توانید دو بار پشت سر هم بپرید . اگر تیغه هایی مخصوص خریداری کنید حتی می توانید از دیوار ها هم بالا بروید . در نقشه فوق العاده بزرگ این بازی می توانید با استفاده از موتور ها و ماشین ها به نقاط مختلف سفر کنید . یکی دیگر از ویژگی های جالب این بازی وجود ماشین های خودکار است که به صورت اتوماتیک حرکت می کنند و شما می توانید روی شلیک کردن به دشمنانتان تمرکز کنید . چرخه ی روز و شب و آب و هوا های مختلف ( بارانی، برفی و … ) روی حرکات بازیکنان دیگر تاثیر می گذارد . می توانید آپارتمان های مختلفی را در بازی بخرید . Cyberpunk 2077 یک بازی اکشن و جهان باز است که در شهری خیالی به نام Night City اتفاق می افتد. در دنیای این بازی که در سال ۲۰۷۷ اتفاق می افتد شما یک انسان ماشینی هستید و البته هر کسی که با شما سر و کار دارد نیز به صورت یک انسان نیمه رباتی حضور دارد. وسواس قدرت ، زرق و برق بدن شما با امکانات فراوان از خصوصیات هر انسان در آن زمان است. در

بازی Cyberpunk 2077

شما به عنوان V بازی می کنید ، شخصی مزدور و جاه طلب که به دنبال کاشت کلیدی که زندگی ابدی را برایش به ارمغان می آورد. امکانات سایبری ، اسلحه ها ، مهارت ها و … از ویژگی هایی است که شما می توانید آنها را در بدن خود شخصی سازی کنید. داستان بازی حول محور پیدا کردن این کلید می چرخد و شما باید بتوانید آن کلید را با عبور از مراحل آسان و سخت به دست بیاورید. اکنون می توانید وارد دنیای بزرگ شهر شب شوید ، مکانی که از نظر بصری پیچیدگی هایی دارد که تا به حال در هیچ بازی دیده نشده است. پس مخاطره آمیز ترین شغل زندگی خودتان را در بازی انتخاب کنید و به دنبال نمونه اولین کاشت قطعه ای بروید که به شما عمر جاودان می دهد.

توجه : طبق اطلاعیه های منتشر شده توسط بعضی منتقدین و بازیکنان، این بازی در بعضی مراحل دارای نورپردازی هایی است که در شبیه سازی های بیماران مبتلا به صرع استفاده می شود و باعث تشنج های شدید در این افراد می شود. سازندگان قول برطرف کردن این مشکل را به همراه یک آپدیت داده اند. اگر از مبتلایان این بیماری هستید و سابقه تشنج دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتشار این به روز رسانی از دانلود و تجربه این بازی خودداری کنید.

دیتای نسخه Xbox قابل اجرا بر روی Xbox One Original , s , x و Series X/S می باشد.

دیتای نسخه Play Station قابل اجرا بر روی PS4 Fat , PS4 Slim , PS4 Pro و PS5 می باشد.