دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD MEP 2022

Autodesk AutoCAD MEP

یکی از برترین ابزار های پیشرفته برای طراحی نقشه کشی تاسیسات ساختمانی می باشد . اولین نسخه نرم افزار اتوکد در سال ۱۹۷۶ روانه بازار شد و توانست پیشرفت چشم گیری در سراسر جهان بدست آورد . در سراسر کشورهای خاورمیانه و قاره آفریقا بیش از ۱۱۰۰۰ مهندسین رشته های عمران و معماری از نرم افزار Autodesk AutoCAD برای طراحی سازه های برج ، هتل ها ، فرودگاه ها و خدمات فنی ساختمانی استفاده میکنند . با استفاده از نرم افزار اتوکد MEP کاربران میتوانند در وقت خود صرفه جویی کنند و با زمان اندک یک پروژه کامل و قدرتمندی را به پایان برسانند . مهندسین میتوانند با استفاده از ابزارهای تخصصی تمامی طراحی شماتیک به صورت کامل را طراحی کنند . تغییرات انجام گرفته در نسخه اتوکد سری ۲۰۱۵ به ۸ بخش مختلف تقسیم بندی می شود . امروزه با گسترش یافتن صنعت ساختمان سازی معماران و کسانی کارهای تاسیسات ساختمانی انجام می دهند می توانند از نرم افزار Autodesk AutoCAD MEP استفاده کنند . این نرم افزار مهندس تاسیسات مهندسین مکانیک و یا مهندسین معماری و عمران برای رفع نیازهای خود در طراحی و پیاده سازی تاسیسات ساختمان استفاده می‌کنند . نرم افزار Autodesk AutoCAD MEP امروزه به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها برای مهماران و دانشجویان رشته های عمران تبدیل شده است . نرم افزار Autodesk AutoCAD MEP برای طراحی و رسم فنی مانند طراحی آسانسورها ، تهویه ها و تجهیزات آتش نشانی بسیار کاربرد دارد . نرم افزار اتوکد MEP در تهیه پیش نویس ، طراحی و سیستم های ساختمانی به شما کمک خواهد کرد و ایجاد طرح های دقیق تر در یک محیط مبتنی بر اتوکد را فراهم میسازد .  
  • Features and features of Autodesk AutoCAD MEP software:
  • -The familiar interface of AutoCAD software with the specialized tools required
  • -Designing and precise drawing of various types of construction equipment such as power grid, ventilation, lift, fire fighting equipment,
  • pipe path
  • -Ability to automatically calculate the size of spaces
  • -Supports IFC data (stands for Industry Foundation Classes, meaning fundamental industry classes).
  • -The complete integration of other AutoCAD products, such as AutoCAD Architecture, Autocad Mechanical and Autocad Electrical, etc.
  • -The use of DWG technology and format for easy design exchange with high software