دانلود بازی Medieval Dynasty v1.5.1.0 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Medieval Dynasty

این بازی استراتژی شما را به اروپای قرون‌وسطا می‌برد و با شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوران آشنا می‌سازد. در این دوره از تاریخ اروپا، اشراف‌زادگان و کلیسا بر تمام سرزمین‌ها حکومت می‌کردند و قدرت مطلق را در اختیار داشتند. در این دوره کشمکش‌های سیاسی و جنگ بین اشراف‌زادگان و پادشاهان بیداد می‌کرد و تنفر و حسادت میان تمامی کشورها احساس می‌شد. بازی Medieval Dynasty شما را در نقش یک دهقان و شکارچی ساده قرار می‌دهد که رویاهای بزرگی در سر دارد و بسیار بلندپرواز است.

او آرزو دارد تا بر چرخ سرنوشت تاخته و برای یک بار هم که شده پادشاهی و حاکمیت مستقل خود را ایجاد کند. برای محقق کردن این بلندپروازی‌ها، او به منطقه‌ای دورافتاده سفر کرده و شروع به ساخت دهکده‌ای کوچک می‌کند. در ابتدا همه‌چیز دشوار است و وظایف متعددی مانند دفاع در برابر حیوانات وحشی و دشمنان خارجی، جمع‌آوری منابع، ساخت تجهیزات و اسلحه‌های موردنیاز و ساخت ساختمان‌ها بر عهده اوست اما به‌مرورزمان و افزایش جمعیت این دهکده کوچک وظایف تقسیم شده و همه‌چیز سریع‌تر به پیش می‌رود.

در بازی Medieval Dynasty او برای این که بتواند سلسله‌ای قدرتمند و پایدار بسازد باید تشکیل خانواده داده تا در نتیجه وارثی برای تخت و تاج داشته باشد. در طی روند بازی شما تنها حاکمیت و روستای این منطقه نخواهید بود بلکه با روستاها و افراد دیگری برخورد خواهید کرد که می‌توانند به شما در جهت ساخت و توسعه روستا کمک‌های شایانی بکنند. علاوه بر این‌ها به صورت متناوب با وقایع غیرمنتظره و زمستان‌های سردی روبه‌رو خواهید شد که هر کدام به نوعی شما و روستای تازه تأسیس تان را به چالش خواهد کشید.

<p>The post دانلود بازی Medieval Dynasty v1.5.1.0 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>