دانلود بازی Terra Invicta v0.3.35 – GOG برای کامپیوتر

Terra Invicta

در این بازی استراتژی و شبیه سازی یک مهاجم بیگانه بشریت را به هفت جناح ایدئولوژیک با چشم اندازی منحصر به فرد برای آینده تقسیم کرده است. شما باید گروه انتخابی خود را رهبری کنید تا کنترل کشورهای بر روی زمین را به دست بگیرید، در سراسر منظومه شمسی گسترش پیدا کنید و در نبردهای تاکتیکی با ناوگان دشمن بجنگید. یک کاوشگر فرازمینی در حال نزدیک شدن به زمین شناسایی شد. برای بشریت ناشناخته، یک نیروی بیگانه به دوردست های کمربند یخی کویپر رسیده و شروع به استخراج یک سیاره برای آماده شدن تهاجم کرده است. با ناتوانی کشورهای زمین برای مقابله با ورود بیگانگان، گروه‌های فراملی متشکل از رهبران سیاسی، نظامی و علمی همفکر خود، کانال‌های مخفی را برای هماهنگ کردن واکنش ایجاد می‌کنند. با نامشخص بودن انگیزه‌های بیگانگان، گروه‌هایی پدید می‌آیند که توسط امید، ترس یا طمع هدایت می‌شوند. در بازی Terra Invictaشما یکی از این جناح ها را کنترل خواهید کرد.مقاومت برای تشکیل اتحادی از ملت ها برای ایجاد یک دفاع هماهنگ کار می کند. Humanity First قول داده است که بیگانگان را در کنار هر کسی که با آنها همدردی می کند، نابود کند. خدمتگزاران بیگانگان را می پرستند و معتقدند که آنها تمام مشکلات جهان را حل خواهند کرد.

آکادمی امیدوار است ورود بیگانگان فرصتی برای تشکیل یک اتحاد بین ستاره ای باشد. ابتکار به دنبال سود بردن از هرج و مرج و ویرانی است. پروژه Exodus قصد دارد یک کشتی فضایی عظیم بسازد و از منظومه شمسی فرار کند. در جایی که بیش از ۳۰۰ سیارک، قمر و سیاره در حرکت دائمی یک نقشه استراتژیک همیشه در حال تغییر ایجاد می کنند، کاوش نمایید. شما در زمین به عنوان رئیس یک سازمان شروع می کنید که با سایر جناح ها بر سر نقاط کنترلی که رهبری نظامی، اقتصادی و سیاسی منطقه را نمایندگی می کنند، رقابت می کند. ژئوپلیتیک جعبه شنی شماست، و شما ممکن است کشورهایی را متحد کنید یا از هم بپاشید تا به بهترین نحو به اهدافتان برسد، در حالی که از کشورهای تحت نفوذ خود برای انجام جنگ های نیابتی علیه شش جناح دیگر استفاده کنید.

جناح ها از طریق شورایی متشکل از سیاستمداران، دانشمندان و عاملان کار می کنند که توانایی های آنها را می توان با به دست آوردن نفوذ بر سازمان هایی مانند آژانس های اطلاعاتی یا شرکت های قدرتمند افزایش داد. بازی Terra Invicta دارای یک سیستم تحقیقاتی جهانی است که فرصت هایی برای رقابت و همکاری ایجاد می کند و پیشرفت علمی مشترک پروژه های مهندسی خصوصی را باز می کند. جناح ها می توانند به بهای تضعیف زمین در جهت تحقیقات جهانی به سایر جناح ها با اولویت های مختلف، روی پروژه های خصوصی تمرکز کنند. در طول بازی، رویدادهای مصور شما را با انتخاب‌های دشواری مواجه می‌کند که در حال بررسی فعالیت‌های رو به رشد بیگانگان در زمین هستید.

    شما نمی توانید به تنهایی روی زمین بمانید و تأسیسات پرتاب فضایی از اهمیت استراتژیک حیاتی برخوردار هستند. درگیری شما با جناح‌های دیگر به فضا نیز کشیده می‌شود، جایی که برای استخراج سیارک‌ها و ساخت پایگاه‌هایی بر روی سیارات و قمرها در سراسر منظومه شمسی رقابت خواهید کرد. ایستگاه‌هایی که در اعماق فضا ساخته شده‌اند می‌توانند کشتی‌های شما را سوخت‌گیری کنند، در حالی که ایستگاه‌های نزدیک‌تر به خانه می‌توانند به عنوان تأسیسات تحقیقاتی یا ساخت‌وساز خدمت کنند. طراحی سفینه فضایی در Terra Invicta برگرفته از بهترین حدس و گمان های علمی و علمی تخیلی سخت است. شما می‌توانید کشتی‌های خود را طراحی کنید و از میان مجموعه‌ای از سلاح‌ها، درایوها و رادیاتورها برای قرار دادن روی بدنه‌های مختلف انتخاب کنید. نبرد تاکتیکی حول یک شبیه سازی واقع گرایانه از فیزیک نیوتنی ساخته شده است، جایی که حرکت و مانور در فضای سه بعدی به اندازه قدرت شلیک کشتی های شما مهم است.

      <p>The post دانلود بازی Terra Invicta v0.3.35 – GOG برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>