دانلود بازی Ready or Not v25321 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Ready or Not

در دنیای مدرن و امروزی جریان دارد و شما را در نقش واحدهای پلیس SWAT قرار می دهد تا به یک سری ماموریت های خطرناک بروید و با افراد ضد قانون مقابله کنید . سیستم شوتینگ این بازی تا حد امکان واقع گرایانه طراحی شده است و بسیار عمیق و درگیر کننده می باشد ، این نکته باعث عمق بخشیدن به گیم پلی بازی می شود . قبل از انجام هر ماموریت ، شما باید استراتژی مناسب و منحصر به فرد خود بچینید و از اطلاعات موجود استفاده کنید تا بتوانید برنامه ی خود را به بهترین شکل اجرا کنید . شما همچنین می توانید تعیین کنید که هر کدام از مامورانتان از چه ابزار و تجهیزاتی استفاده کنند و همچنین می توانید هر کدام را مامور حمل وسایلی از جمله سپرهای بالستیک و نردبان کنید .

دانلود بازی Ready or Not

علاوه بر آن می توانید برای بهتر پیش رفتن اوضاع از افرادی برای تیر اندازی در خفا و یا مذاکره استفاده کنید . هوش مصنوعی رهبران تیم ها بسیار حرفه ای و پیشرفته طراحی شده است و آن ها نسبتا به وضعیت خود بسیار هوشمندانه واکنش نشان می دهند . بازی Ready Or Not هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد ، اما توسعه دهندگان اعلام کرده اند که سعی دارند آن را برای انتشار در سه ماهه ی نخست سال ۲۰۲۰ آماده کنند.

بازی Ready Or Not نام یک بازی جدید و مورد انتظار در سبک اکشن ماجرایی، شوتر اول شخص و تاکتیکی می باشد که به صورت مستقل در حال توسعه می باشد و تمرکز زیادی بر روی واقع گرایی، استراتژی و شبیه سازی دارد و قرار است به زودی از طریق فروشگاه دیجیتالی Steam منتشر شود و در دسترس بازیکن ها قرار بگیرد . این بازی توسط استودیوی تازه تاسیس VOID Interactive در حال ساخت می باشد و تیم توسعه دهنده ی آن وظیفه ی انتشار بازی را برای پلتفرم رایانه های شخصی بر عهده دارد. جهت دانلود بازی Ready or Not با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Ready or Not v25321 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>