دانلود بازی Empires of the Undergrowth The Adventue – Early Access برای کامپیوتر

Empires of the Undergrowth

یک بازی در سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که در آن شما باید به ساخت محل مناسب برای زندگی گروه خود اقدام کنید. این بازی به شما امکان می دهد تا با گروه بسیار بزرگی از مورچه ها شروع به بازی کنید و سپس تلاش کنید تا بقای نسل این گروه را تضمین کنید. بازی Empires of the Undergrowth توسط شرکت بازی سازی Slug Disco Studios برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است. مکله شما در حال حاضر بسیار آسیب پذیر است چرا که چاقی بیش از حد او این مسئله را برای اون پیش آورده است. از طرفی، بچه های این ملکه نیاز به یک حرکت بسیار سریع و عاقلانه دارند تا کلونی مورچه ها سالم بماند و از بین نرود. اولین اولویت این گروه پیدا کردن غذا است. زمین های بسیار خوبی در دور و اطراف این منطقه وجود دارند و هر کدام نیز می توانند مواد غذایی مورد نیاز شما را تامین کنند اما موجودات گرسنه دیگری نیز در این مناطق وجود دارند. گروه باید مراقب این خطرات باشد.

بازی Empires of the Undergrowth یک بازی بسیار جذاب در سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که در آن شما باید به مدیریت کلونی مورچه های بپردازید و آنها را مدیریت کنید. در این بازی گیمر باید با توجه به مهارت های خود زمین های مختلف را بکند و لانه ای دست و پا کند. سپس به پیدا کردن غذا بپردازد و اضافه غذا را در محل های امنی ذخیره کند و اقدام به تولید نوزادان بسیار زیاد کند. همچنین در روی زمین نیز باید قدرت مدیریت خود را پیاده سازی کنید چرا که کنار آمدن با دیگر موجودات کار ساده ای نخواهد بود.

..|| بازی هنوز در مراحل طراحی و توسعه قرار دارد و به صورت دسترسی زود هنگام یا Early Access منتشر شده است ||..

<p>The post دانلود بازی Empires of the Undergrowth The Adventue – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>