دانلود بازی Coral Island Build 10687447 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Coral Island

در بازی جزیره مرجانی همان کسی باشید که می خواهید زندگی جزیره ای دلربا را با سرعت بالا تجربه کنید. در زمین زندگی کنید، حیوانات را پرورش دهید، با گروه های مختلف مردم شهر رابطه برقرار کنید و دنیای اطراف خود را به مکانی حیاتی و هماهنگ تبدیل کنید. وقت آن است که زندگی شهری در پوکیو را پشت سر بگذارید و فصل جدیدی از زندگی خود را در جزیره مرجانی شروع کنید. همان کسی باشید که می خواهید مزرعه ای از رویاهای خود را ایجاد کنید، جایی که از محصولات کشاورزی باید مراقبت می کنید، حیوانات را پرورش دهید و با دنیای طبیعی اطراف خود پیوند ایجاد نمایید. به احیای شهر مجاور و صخره‌های مرجانی اطراف آن کمک کنید و با جامعه‌ای پر جنب و جوش متشکل از بیش از ۷۰ نفر که جزیره مرجانی را خانه می‌دانند، روابط برقرار کنید.

در بازی Coral Island مزرعه رویایی خود را بسازید. زمین تحت نفوذ خود در جزیره مرجانی را به یک منظره رویایی سرسبز و پر جنب و جوش تبدیل کنید، شما تصمیم می گیرید چه چیزی بسازید، چه محصولاتی را پرورش دهید و از کدام حیوانات مراقبت کنید. در Coral Island، داستان با گذشت هر فصل تغییر می کند، اما زندگی فقط با جریان سپری می شود. روزهای خود را به کاوش بگذرانید یا آن شخص خاص را در شهر پیدا کنید تا زندگی مشترکی را با هم بسازید. دریاها، غارهای پر از هیولاهای شجاع را نجات دهید، یا روی تکمیل مزرعه خود تمرکز کنید. همه چیز به تو بستگی دارد. از میان طیف وسیعی از لباس‌ها، اکسسوری‌ها و هیکل‌ها یکی را انتخاب کنید، گزینه‌های زیادی برای بیان خود، پیدا کردن سبک خود و هرکسی که می‌خواهید باشید پیدا خواهید کرد.

در بازی Coral Island با بیش از ۷۰ شخصیت از تمام طبقات زندگی که در جزیره مرجانی زندگی می کنند آشنا شوید. با آنها صحبت کنید، درباره علایق آنها بیشتر بدانید و سعی کنید فقط با هدیه مناسب آنها را تحت تاثیر قرار دهید. جزیره مرجانی را به مکانی بهتر برای همه تبدیل کنید. در پروژه های اجتماعی برای زنده کردن شهر، گسترش موزه محلی و کشف چگونگی بازسازی مکان ها شرکت کنید. رتبه شهر را افزایش دهید که جامعه شما پیشرفت خواهد کرد. زندگی در جزیره مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه فقط یک سنگ از فعالیت های سرگرم کننده مانند شکار حشرات و صید ماهی فاصله دارید. برای بازسازی صخره های مرجانی تلاش کنید، یا سنگ های قیمتی گرانبها را در غار استخراج کنید. هر کاری که تصمیم بگیرید انجام دهید، غنیمتی برای اصلاح ابزار و ارتقاء کیفیت دام و محصولات خود خواهید یافت.

<p>The post دانلود بازی Coral Island Build 10687447 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>