دانلود بازی Gear.Club Unlimited 2 Ultimate Edition Build 8008925 برای کامپیوتر

Gear.Club Unlimited 2 – Ultimate Edition

در این بازی ماشین سواری جذاب، در بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر مسیری که در انتظار شماست مسابقه دهید. در دامنه کوه، از طریق یک پارک طبیعی، در وسط بیابان یا در امتداد ساحل، از موقعیت خود در بیش از ۲۵۰ مسابقه، با قهرمانی، مسابقات نمایشگاهی و جایزه بزرگ دفاع کنید. در بازی Gear.Club Unlimited 2 – Ultimate Edition حس های جدید رانندگی را در این بازی کشف کنید: در جاده های مختلف و مسیرها، برای چالش های هیجانی آماده شوید. این به شما بستگی دارد که بر مسابقات مسلط شوید و برتری خود را بر روی حریفان خود غلبه کنید. در بازی Gear.Club Unlimited 2 – Ultimate Edition سوار سری ماشین های جدید پورشه شوید و اتومبیل‌های پورشه افسانه‌ای مانند ۹۱۱ و ۹۳۰ توربو را برانید، با اتومبیل‌های استقامتی نمادین مانند فورد GT40 MK I Gulf را در پیست رسمی ۲۴ ساعته لمانز در مسابقات قهرمانی استقامت برانید و یا فقط برای لذت بردن از سطوح مختلف رانندگی کنید. برای اینکه بهترین باشید به استعداد و پشتکار زیادی نیاز دارید و فشار زیادی روی دریچه گاز دارید.

بازی Gear.Club Unlimited 2 – Ultimate Edition را در یک منطقه بزرگ با محیط های غنی و متنوع با گرافیک بازسازی شده تجربه کنید. شما در حالت Career، می توانید با به چالش کشیدن رانندگان کاریزماتیک از ملیت های مختلف، تیم مسابقه خانوادگی را از ورشکستگی نجات دهید. حالت سری پورشه را کشف کنید و با معتبرترین خودروهای سازنده معروف رانندگی کنید تا شانس رانندگی با مدل نمادین ۹۱۱ و ۹۳۰ توربو را داشته باشید. حالت قهرمانی استقامت را با تمرکز بر ورزش موتوری در کمپین اختصاص داده شده به مسابقه ۲۴ ساعته لمانز و وسایل نقلیه GT امتحان کنید: برای مسابقه آماده شوید، سطح سوخت، فرسایش لاستیک ها و توقف های پیت خود را مدیریت کنید. باشگاه خود را ایجاد و مدیریت کنید و بهترین بازیکنانی را که از مسیر شما عبور می کنند به خدمت بگیرید. در حالی که خدمه خود را به بالای جدول هدایت می کنید، می توانید با باشگاه های رقیب از سراسر جهان روبرو شوید. در بازی Gear.Club Unlimited 2 – Ultimate Edition گاراژ خود را مدیریت کنید و آن را به فضای خود تبدیل کنید. مجموعه اتومبیل های مسابقه ای خود را که در طول مسابقات خود به دست آورده اید تحسین کنید. Gear.Club Unlimited 2 بیش از ۵۰ وسیله نقلیه دارای مجوز از برخی از معتبرترین سازندگان جهان را ارائه می دهد.


<p>The post دانلود بازی Gear.Club Unlimited 2 Ultimate Edition Build 8008925 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>