دانلود بازی People Playground v1.26.6 – Portable برای کامپیوتر

دانلود بازی People Playground

عنوانی در سبک شبیه‌ساز است که در سال ۲۰۱۹ و توسط mestiez و Studio Minus طراحی و منتشر شده است. بازی People Playground برای آن دسته از بازیکنانی است که دوست دارند هیجان خود را با نابود کردن و خونریزی تخلیه کنند! محیط بازی مملو از آدمک‌ها و عروسک‌هایی است که می‌توانید آن را با روش‌های مختلفی نیز چاقو زدن، منفجر کردن، سوزاندن و … نابود کنید و لذت ببرید! بازی کاملاً آزاد بوده و بدون هیچ‌گونه قید و بند خاصی اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلفی برای نابود کردن آدمک‌ها به شما ارائه می‌دهد.
این امکان وجود دارد تا با ترکیب آیتم‌های مختلف به نوعی ماشین مرگ ساخته و از نابود کردن اشیا مختلف با کمک آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

گیم پلی بازی People Playground:

پس از انتخاب یکی از نقشه ها، آزادی کامل دارید. آیا می‌خواهید یک NPC ایجاد کنید و فقط به آن‌ها ضربه بزنید؟ بفرما! آنها را بسوزانید، آنها را به اطراف پرتاب کنید و با راکت انداز آنها را منفجر کنید. با ده ها ابزاری که بازی ارائه می دهد آشنا شوید و با خشونت خود خلاق باشید. برخی از اجسام می توانند بریده یا خرد شوند، برخی می سوزانند یا جریان الکتریکی را هدایت می کنند. می توانید آنها را با ساختارهای مختلف ترکیب کنید تا ابزار و ماشین های مرگ بسازید. خلاق باشید و خودتان را نگه ندارید!

بازی People Playground یک تجربه تک نفره است اما این بازی مستقل خشن جامعه بزرگی دارد و بسیار قابل تغییر است. بنابراین از هزاران حالت موجود برای لذت بردن بی نهایت گیم پلی استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی
آزادی مطلق گیم پلی
گزیده ای از نقشه های عظیم که فضایی را برای همه نوع شیطنت فراهم می کند
صدها ابزار، سلاح و ساختار مختلف
فیزیک واقع گرایانه که واکنش به اشیاء و اثرات مختلف را شبیه سازی می کند
هزاران حالت موجود برای غنی سازی بیشتر گیم پلی

<p>The post دانلود بازی People Playground v1.26.6 – Portable برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>