دانلود بازی F.I.S.T Forged In Shadow Torch v1.200.002 – FLT برای کامپیوتر

F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch

یک بازی اکشن در سبک Metroidvania است که شامل اکتشاف ، مبارزات شدید و platforming چالش برانگیز است. تورچ سیتی ، این بازی شش سال پس از حمله‌ی گروه مشین لیجن (Machine Legion) به این شهر و تصرف آن را به تصویر می‌کشد. شخصیت ریتون که یکی از سربازان سابق نیروهای مقاومتی به شمار می‌آید پس از تصرف شهر از مردم فاصله گرفته و یکه و تنها زندگی می‌کرد. او پس از این‌که خبر دستگیری رفیق صمیمی‌اش را شنید، تصمیم گرفت تا با به کول انداختن مشت مکانیکی خود، به میدان مبارزه بازگردد غافل از این‌که ناخواسته وارد نقشه‌های گروه‌های مافیایی و برنامه‌های شورشی شده است. نقشه بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch پیچیده و بهم پیوسته با اسرار بی شمار می باشد.

بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch ترکیبی از زیبایی شناسی دیزل پانک و معماری سبک شرقی ، سبک اصلی بصری شهر مشعل را می باشد و جهان را با تضاد شدید بین حیوانات و ارتش مکانیکی از ظاهر آنها تا طبیعت آشکار می کند. در این بازی هیجانی ده ها دشمن با استفاده از سلاح های منحصر به فرد خود شما را با تاکتیک های همکاری عالی به چالش می کشند و دشمنن مختلف با الگوهای رزمی کاملاً متفاوت ، تجربه متفاوتی را برای شما فراهم می کند. در بازی F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch یک سبک مبارزه‌ای منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد و شما به عنوان شخصیت اصلی آن می‌توانید با سه سلاح مختلف به تجربه ماموریت‌ ها بپردازید. مشت آهنین غول‌ پیکر ، دریل و شلاق سه اسلحه شما هستند.

<p>The post دانلود بازی F.I.S.T Forged In Shadow Torch v1.200.002 – FLT برای کامپیوتر first appeared on دانلود رایگان نرم افزار و بازی "نیم بها" | دانلود فارسی.</p>